Crazy mama Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hun har mistet totalt matlysten, jeg har prøvd å lure inn det meste, men hun vil altså ikke ha. Hun har knasket noen havrekjeks og drukket litt eplejuice de siste dagene, men hun vil ikke ha mat. Jeg tror hun har blitt litt skremt av da hun kastet opp flere ganger i helga. Hun er vanligvis veldig glad i mat, så dette er svært uvanlig for henne. De gode og runde lårene og den trinne magen er betraktelig mindre. Legen sier at bare hun drikker, så er det greit. Hun er frisk nå, leker seg bra på gulvet, men er selvfølgelig mer fangbarn enn tidligere. Hun må rett og slett ta en pust i bakken mer enn før. Har noen gode råd for hva jeg kan gi henne? Hva kan friste en liten kropp, og som kan gi henne max næring?
jente06OGgutt09 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 sånn var snuppa vår etter omgangs sjuken oxo... tok 3 dager før hun begynte å spise ordentlig igjen... eneste jeg fikk i hun var de frukt pure boksene... får håpe jenta di oxo får tilbake matlysten snart:)
Crazy mama Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Jeg prøvde en slik boks i kveld, og den gikk jammen ned! Forresten, hvis du fødte barnet ditt den datoen nicket ditt tilsier, da er våre ettåringer like gamle!
jente06OGgutt09 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 så bra at hun ville ha det da:) ja jeg fødte 6 desember 2006:) hvor fødte du da?
Crazy mama Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Fødte på St.Olavs. Veldig bra fødselsdato!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Bra det ikke er bare min. Hun er blitt så tynn etter å ha vært kraftig forkjølet i to runder jan og feb. Hun har bare strekt seg en cm, og lårene er helt "tomme". Hun har sugd pupp til den store gullmedalje, men mat er ikke tingen nei. Allmenntilstanden har jo vært bra, hun har jogget rundt hele tiden, og da har vekten gått ned. Jeg liker det ikke, men husker at førstemann hadde en periode hvor han var litt mager pga forkjølelser han også. I dag har det fristet med litt druer, halv skive skinkepålegg, og fenalårbitene i kjøttsuppa. Men bare litt. Jeg fikk i henne litt "sunne" vafler med most banan i stedet for sukker og havregryn i røra i går. Spaghetti med smør og hjemmelaget spaghettisaus blir smakt på. Jeg stresser ikke med dette. Ungen har fin allmenntilstand og drikker masse pupp. Etterhvert blir mat mer interessant igjen. Det er bare å gi dem tid til å komme seg igjen. Vi venter med å dra i skogen nå, og tar livet med ro.
Winterlady Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Pasta med tomatsaus er det eneste som funket her, gikk rett ned .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå