lioness* Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Mulig mange av dere kjenner til dette allerede, men siden www.frittsykehusvalg.no publiserer oppdatert ventetid på sykehusene for ulike behandlinger. Under utredning for barnløshet ser man hvilke klinikker som driver med det samt forventet ventetid (oppdateres ofte). Når det gjelder IVF og andre former for ass. befruktning henvises det til de enkelte klinikkene, ventetiden på dette ligger ikke ute. Se http://www.frittsykehusvalg.no/sidemaler/Ventetider.aspx?id=2005&BehandlingsId=74&BehandlingsNavn=Ufrivillig+barnl%c3%b8shet++(infertilitet)%3a+Utredning.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 jeg visste om det, men jeg er med å dytter slik at andre kan få se det;)
KR0705 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hei. ;D Da legen sendte henvisning for oss, fikk vi brev i posten som det sto 5 mnd vntetid på. Gikk vell kanskje 1,5 mnd etter det før vi fikk vår første time. Dette er i Porsgrunn. Hvis man bare skal på utredning kunne jeg gjerne gjordt det på alle mulig sykehus, men for å ta prøverør ville jeg i alle fall foretrekt et sykehus som er i nærheten. Men det er min mening da. Vet veldig godt hvordan det er å være utålmodig, så skjønner godt at man ikke har lyst til å vente i mange mnd. Lykke til uansett.
lioness* Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. februar 2008 Helt enig. Jeg bor i Oslo så for meg vil det nok være naturlig å velge Rikshospitalet. Ikke så mye poeng i å reise land og strand rundt da. For de som bor sånn til i landet at man uansett må reise et stykke vil det jo kunne være flere aktuelle steder. Forresten så har jeg hørt flere steder at Porsgrunn regnes som et av de aller beste på IVF (gode resultater og flinke folk) - så om dere kommer dit en dag (eller dere har kanskje kommet å langt allerede?) er dere jo midt i smørøyet Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå