Gå til innhold

no har sønnen min stort sett vært fornøyd hele tis,men de siste dagene har han vært så sutrete og ska være i hendene heile tia..ingenting er bra nok lissom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nokken andre som har det sånn?er det tennene?han e 7mnd no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt noen sånne perioder innimellom med vår lille også... Noen dager er han veeeeeldig sutrete og "alt" er galt... Vet ikke helt når jeg skal si at dette begynte, men er et par mnd siden. Jeg innbiller meg nå at det er tenner på gang (han tygger KONSTANT på fingrene eller noe annet og biter skikkelig og har av og til vondt når jeg tar på gommene for å smøre på Dentinox. Kjenner noen kuler også, men virker som det skal ta en evighet før disse tenna kommer...) og han lærer jo en masse nye ting og VIL så gjerne få til alt mulig rart og styrer og ordner veldig. Ligger ikke så stille på gulvet lenger, så han blir fortere sliten virker det som, og letter irritabel når ikke han får til det han vil. Er han sliten OG har vondt i tennene samtidig er det ikke så mye ro her i grunnen...

Vet ikke helt hvor mye jeg var til hjelp her, men er iallfall mine forslag til hvorfor han er så sutrete;)

Skrevet

Akkurat sånn har min også vært de siste dagene, så frustrerende!! Hun var dårlig forrige uke, så tenkte kanskje det var noe som hang igjen, men teorien nå er at jeg har mye mindre melk så tror rett og slett ikke den metter like bra som før..

Ammer du?

jeg har trodd hun har vært mett fordi hun akkurat har fått pupp, men så er hun egentlig skrubbsulten. Huff, stakkars.

Etter jeg ga henne annen mat i dag har hun bare vært blid, så skal nå får jeg heller bare amme for kosen og gi annen mat i tillegg.

Men du skal vel ikke se bort fra at det kan være tenner på gang heller, prøvd dentinox?

Skrevet

ja det funke 5 min så e det like gale

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...