maja81!! Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei! Så innlegget du hadde skrevet ang mensmurringer og jeg må si at jeg opplever akkurat det samme som deg. Er på dag 5 etter innsett i dag og murringene kommer og går. Har en følelse av at jeg må ta det med ro, men vet ikke om det er riktig da. Håååååper så inderlig at det ikke er negativt med disse murringene, men at vi er gravide. Har forresten veldig ømme pupper jeg også, men det er vel bare en bivirkning av Crinonen.. Man kan jo så lett bli lurt! Er det lenge til du skal teste?
Cathy32 Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Jaaa, jeg er her igjen... Er på dag 7..en uke siden innsetting Skal teste til tirsdag, så nå synes jeg det begynner å dra seg til... Humøret og psyken var bra helt i førsten, men nå begynner det å dale. Det er lett å bli lettlurt ja. Men har forstått at både mensmurring og ømme bryst er vanlig uansett årsak. Det er vanlig med mensmurring hvis du er blitt gravid, spesielt rundt når egget fester seg og selvfølgelig også hvis mensen er på vei. Samme med ømme bryst... Så vi ble vel ikke noe klokere. Vi kan lure oss ihjel på symptomer tror jeg!!!! Lykke til da ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå