Gå til innhold

Kan man gi sviskesaft på flaske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er dette kun noe man blander ut i grøt og lignende? Er de tnoe de kan drikke fordi de synes det er godt, eller kun som et "legemiddel"/hjelpemiddel mot treg mage? Kan de få for mye av det? Snakk om en 4 mnd gammel baby. Står at den bare holder i 3 dager, men da er det jo veldig mye saft på 3 dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg blander det med vann når vesla har vondt i magen.. å hun liker det knall godt..

så du kan prøve å blande det med litt vann, da blir det ikke så voldsom viss babyen reagerer på det.. (kan få sinnsyke bæsjebleier av det)

Skrevet

Hei!

har 4 mnd gammel baby. Vi blander den i grøten:) Bæsjen kom til slutt (med dunder og brak).

Fkk og et tips om rett å slett ta tempen på babyen på stellebordet for å "åpne" opp hvis bæsjen lå rett innenfor. Gjor det men det hjalp nok ikke på meg. Men er jo verdt et forsøk?? :)

Når det gjelder mengden så har jeg hatt sviskemos fra nestle. Har blandet ei ts i grøten , da blir det 3 ts til dagen ca....

Har nå hatt den i kjøleskapet ca ei uke med godt hell jeg da:)

Skrevet

HI her.

Han har heldigvis ikke så store problemer med magen sin :) Men jeg tenkte det var fint for han å smake/prøve nye ting, derfor tenkte jeg å gi sviskesaft bare som saft. Men vet ikke om det går an liksom.. Har litt vondt i magen innimellom også da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...