Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Eller er dette kun noe man blander ut i grøt og lignende? Er de tnoe de kan drikke fordi de synes det er godt, eller kun som et "legemiddel"/hjelpemiddel mot treg mage? Kan de få for mye av det? Snakk om en 4 mnd gammel baby. Står at den bare holder i 3 dager, men da er det jo veldig mye saft på 3 dager?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 eg blander det med vann når vesla har vondt i magen.. å hun liker det knall godt.. så du kan prøve å blande det med litt vann, da blir det ikke så voldsom viss babyen reagerer på det.. (kan få sinnsyke bæsjebleier av det)
♥lurelure♥ Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hei! har 4 mnd gammel baby. Vi blander den i grøten:) Bæsjen kom til slutt (med dunder og brak). Fkk og et tips om rett å slett ta tempen på babyen på stellebordet for å "åpne" opp hvis bæsjen lå rett innenfor. Gjor det men det hjalp nok ikke på meg. Men er jo verdt et forsøk?? Når det gjelder mengden så har jeg hatt sviskemos fra nestle. Har blandet ei ts i grøten , da blir det 3 ts til dagen ca.... Har nå hatt den i kjøleskapet ca ei uke med godt hell jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 HI her. Han har heldigvis ikke så store problemer med magen sin Men jeg tenkte det var fint for han å smake/prøve nye ting, derfor tenkte jeg å gi sviskesaft bare som saft. Men vet ikke om det går an liksom.. Har litt vondt i magen innimellom også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå