Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hvordan skjønner man at det er for lite melk for minsten?
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #2 Skrevet 28. februar 2008 Hvis barnet ikke har riktig vektoppgang, forhør deg på helsestasjonen.
3tettesmå Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 Du må se på vektoppgang, om han/hun tisser og bæsjer, virker fornøyd i mellom måltidene, sover greit..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #4 Skrevet 28. februar 2008 Hun gjør alt det ovennevnte, men når hun suger på høyre bryst, så etter en liten stund blir hun utålmodig og begynner og skrike, for så og suge litt til også skrike også suge. Og sånn fortsetter det. Jeg legger henne da til det andre brystet, og der suger hun konstant til hun sovner. Tenkte kanskje det ville si at jeg har lite melk i høyre? HI
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #5 Skrevet 28. februar 2008 Kan kanskje være at hun har vondt i nakken, sånn at det er ubehagelig å ligge i den stillinga. Prøv en annen stilling neste gang du legger henne til høyre bryst. Kanskje tvillingstilling hadde vært noe å prøve? Se ammehjelpen.no for videoer av forskjellige stillinger. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jeg har det på samme måten selv - at det høyre brystet ser ut til å bli fortere tomt. Hun suger kun en kort stund for så å bli urolig. Jeg bytter da til venstre side og der er det rikelig med melk, så hun patter som bare det! Tror ikke det er så uvanlig at man har mer melk i det ene brystet enn det andre. Du klarer helt sikkert å produsere den melken som barnet ditt trenger likevel - det gjør jeg i hvert fall :-D
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2008 #7 Skrevet 28. februar 2008 Prøvde meg på tvillingstilling nå sist, hun protesterte litt til og begynne med, men var mye mer rolig enn ellers. Så kanskje det er noe i det at det er ubehagelig for henne. Hun virker ellers fornøyd når hun er ferdi med venstre bryst, så får slå meg til ro med det. Takk for alle svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå