Gå til innhold

er det mulig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være at jeg er gravid?

Har liten tro på det selv, men har nesten begynt å lure litt i dag....

Går på p-piller og har tatt dem som jeg skal, men her om dagen da jeg skulle ta den ene, fikk jeg den ikke ut. Den gikk i oppløsning og smuldret bort mens noe ble liggende igjen i brettet.

Begynte da å lure på om det kunne være noe galt med pillene, men tok heller pillen som skulle tas dagen etter i stedet.

Våknet i dag og syntes alt luktet ekkelt. En lukt som henger i hele huset, spesielt i kjøkken/stue området.

Fant frem grønnsåpe og klut og begynte å vaske ned kjøkkenet, tømte kjøleskapet, vasket alle hyller i maskinene, vasket skap, rett og slett alt. Men lukten var der fortsatt, sambo kom hjem og kunne ikke kjenne at det luktet noe annerledes enn ellers.

til slutt fant jeg årsaken til lukten, det var hvitløken som lå på benken der den alltid pleier å ligge. Har vært uggen og småkvalm i hele dag.

var da jeg stusset litt.Var sånn det startet sist også. Forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme store deler av svangerskapet.

Hadde en sinnsykt god luktesans og alt hjemme luktet vondt. Lukten av hvitløk klarte jeg ikke, da brakk jeg meg eller kastet opp.

Nå hører det med til historien at jeg begynte på antibiotika i går mot streptokokker, har jo hørt at man blir uggen av antibiotika.

Så tror vel helst det er derfor, men blir jo litt usikker da.

Hvor tidlig kan man teste da?

er egentlig ferdig med pillebrettet i morgen, men siden en pille var ødelagt tok jeg den siste i dag.

Hvis jeg skulle være gravid ville jeg vært 3+4 idag, er det for tidelig å få noe ordentlig svar på en test da?

er jo uansett greit å få sjekket det ut før jeg fortsetter med antibiotika kanskje?

Ble litt langt dette.

Men hva tror dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...