Marit82 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hva er deres erfaring med den? Min er splash & masse griseri under produksjon , men funker veldig bra når jeg gir med fllaska! Men store lekasjer mens jeg skal gjøre istand melka....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ja den skal ikke ristes da d kan samle seg mme-klumper oppe i røret. jeg rører mme ut me skje eller gaffel så setter jeg resten på, funker fint:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Men hva gjør dere når dere vasker dem? De skal jo ikke kokes (bortsett fra tutten). Blir det rent nok? Og hvorfor skal de ikke kokes egentlig?
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 ska de ikkje kokes?det har i gjort i 7 mnd no i...hehe..ikkje hatt noe problem med det.... det fikk i beskjed om å gjøre når i jobba for et prematurt barn...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 nei - det står at de kan vaskes i vaskemaskin i øvre kurv - hvis temperaturen IKKE overstiger 60 grader. Vi har våre i sterilisator og koker tuttene. Usj, ikke enkelt med alle disse advarslene når det gjelder flasker, gift og det er jo ikke måte på!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Vi også koker disse.. Hvorfor kan man ikke?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Det finnes skrulokk man kan kjøpe til de, da slipper man alt sølet ) Det står i "bruksanvisninga" at de ikke kan kokes, gjorde det i flere mnd uten problemer. Men for ei tid tilbake hadde de problemer med at skriften på utsiden av flaska løsnet hvis de ble kokt, er nok derfor de har sikret seg litt og skrevet at de ikke må vaskes på over 60 grader. Prøv med ei flaske, så ser du fort om det gjelder dine flasker eller ikke ) Regner med du har røret oppi når du rister ut melka?!? Hvis ikke blir det bare griseri ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Vi har faktisk disse skrulokkene som du nevner! Så vi bruker de både til frakt,oppbevaring og blanding. Vi har kokt flaskene våre ganske lenge nå,og skriften har ikke løsna her iallfall! Hvis man bruker de skrulokkene når man blander melka blir det heller ikke no griseri altså.. Men disse dr.brown flaskene er dyre i drift! hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 i har ikkje nokken problemer med å riste uten det lokket.av og til kan det skje.men ikkje så ofte. skrifta har ikkje blitt borte her heller. men de sikrer seg vel mot amerikanere som saksøker for alt.hehe... i syns de er verdt det.slipper ungen å svelge så mye luft...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå