Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Min gutt på snart 4 mnd surkler sånn i halsen/brystet. Slik har han vært siden han var ca 6 uker. Har har aldri hatt feber eller vært forkjøla / tett i nesa, bare denne surklingen. De siste ukene har det blitt verre. Han kan få plutselige hosteanfall og hive etter pusten både våken og i søvne. Skriker han blir han alltid surklete, og det gjør jo bare at han kaver mer, og surkler mer... Jeg kan høre surklinga fra halsen, og legger jeg øret inntil ryggen hører jeg også surklelyder der inne. Av og til kan du "kjenne" hvordan slimet beveger seg der inne bare ved å holde hendene på han. Men han virker jo helt fin ellers... Er dette normal når de er så små? Eller burde jeg kontakta noen?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 samme her. Legen har lyttet på henne også men d er bare den surklingen. helt normalt i følge hs her.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Kan jo prøve og heve hodeenden når han skal sove. Ha det kjølig der hvor han sover, luft godt før han skal legge seg. Ville tatt kontakt med legen. De skal jo ikke ha det sånn. Ikke for å skremme deg, men det kan jo være astma. Da høres det ofte ikke noe når de blir lyttet på og man har heller ikke feber/tett i nesa. Er det allergi/astma i familien? Hvis det i såfall skulle være noe sånt, er dette noe som de ofte vokser av seg og de trenger heller ikke være så voldsomt plaget av dette. Har selv to små barn som går på astmamedisiner, men de har ingen alvorlige astmaanfall, kun at de er forkjølet lenger/oftere og hoster og slimer masse. Ønsker deg masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Både jeg og mine søsken har astma, fikk det alle da vi var rundt 14 - 15 år. Den yngste broren min var sånn surklete da han var liten, han ble sjekket, men de fant ingenting da... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå