Gå til innhold

Hjelp.. Var på etterkontrollen i dag, og det gjorde så vooondt :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke turt å ha sex enda, men tenkte alt var i orden nå. Men da legen bare stakk fingrene opp der, gjorde det så veldig vondt! Da hun skulle undersøke meg med den greia man åpner opp sjeden med, så turte hun ikke å gjøre det helt åpent fordi jeg hadde så vondt. Klarte ikke helt å kjenne hvor det var vondt, i sjedeveggene eller på livmortappen.

Nå tør jeg i alle fall ikke ha sex :o(

Må bare si at jeg er vant med GU, og har aldri syntes at det har vært vondt før.

Andre som hadde vondt? Når klarte dere å ha sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, kan nok ikke hjelpe deg....

Hadde sex ca 4 uker etter fødsel og på 6 ukers kontrollen gikk det helt fint.

Men må legge til at sexen ikke var den beste da nei var mer sånn " vil jeg overleve dette" sex.... Hehe. Ikke akurat "Mmmmm dette var deilig ja!".

Men det tar en stund før det blir " som før".

Har baby på 4 mnd og syntes enda det er litt annerledes....

Skrevet

Ok, men kjentes det ikke sårt i det hele tatt?

Lurte litt på om det var fordi jeg var tørr, men hun hadde jo masse glidekrem på, så tror nok ikke det var det.

Hmm, takk for svar uansett :)

Skrevet

Det skal visst være veldig slimete der nede fra før også på etterkontrollen.

Men følte meg veldig tørr under sex.

eneste jeg kan si er at det blir bedre for hver gang så ikke la deg skremme. Som sagt så er det enda anerledes. Trenger mer tid før det blir godt på en måte..... Gi gubben beskjed om at det er du som må bestemme hva som er godt og vondt underveis... bruk god tid:)

Skrevet

Hva gjorde legen på kontrollen?

Legen min tok en sånn kreft prøve, og det var så vondt at jeg nesten spøy i stolen..

Men, sexen var utrolig bra fordet!Så det går jo ant å prøve.. Bare vær forsiktig :)

Skrevet

Hadde ikke GU på den kontrollen jeg:/ spurte bare hvilken prevansjon jeg ville ha

Skrevet

AKKURAT samme story som deg! skulle tro vi hadde vært hos samme lege!!

var helt for jævlig vondt!

hadde sex etter 7 uker og var sinnsykt vondt det også =( men etter ca 10 ganger var det helt normalt igjen.. ble liksom mindre og mindre vondt for hver gang og nå er i allefall alt som før..

Vet ikke hva dette skyldtes da jeg til og med tok keisersnitt! Hehe..

Skrevet

jeg var på gu pga dette dere snakker om. betente slimhinner i skjeden sa hun. fikk noe krem som damer i overgangsalderen bruker. ovesterin eller noe. skulle bruke den i seks uker. den er reseptfri.

er pga lavt østrogen nivå etter fødsel. veldig vanlig-

Skrevet

Jeg hadde også vondt i underlivet på etterkontrollen, selv om jeg tok ks!!!! Legen sa at dette skyldes irriterte slimhinner fordi jeg ammet og fordi hormonnivået i kroppen ikke var normalt etter svangerskap..... Gikk over etter 3-4 mnd ca....

Skrevet

Jeg tok ikke celleprøve fordi det ikke var så lenge siden sist, men hun sa at hun aldri ville gjort det i dag uansett siden jeg hadde så vondt.

Og hun sa ingenting om betente slimhinner, bare at alt var som det skulle... Det virket nesten som om hun syntes det var rart at jeg hadde så vondt :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...