mamma&urokråka Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg lurer på hva det er med gutten min. Han er bare 5 uker gammel, men han er veldig urolig, skriker mye og sover lite.. Den siste uken har han bare sovet noen timer på dagen. Han blir helt stiv i kroppen, så stiv at jeg kan holde han opp bare ved å legge hånden i nakken hans og under føttene. Om nettene våkner han ca hver 2/3 time. Jeg tenker jo at han må være overtrøtt, ettersom en baby på hans alder skal sove rundt 20 timer i døgnet. I dag våknet han ca klokka ni og har sovet en time til nå, mens jeg trillet tur med han. Da jeg stoppet vogna da vi kom hjem våknet han med en gang.. Hvorfor er han så urolig? Når han har ny bleie, fått all maten han vil ha, fått masse kos og alt burde vært i orden, sover han likevel omtrent ingenting. Blir så sliten av det, og veldig redd for at det kan være noe galt..
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 kan jo være magen han sliter me. men forsøk å bli henvist til akupuntur eller en annen behandling,kan være at han er stiv i nakken. lurt å ringe hs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå