Gå til innhold

Ammer i senga, men hun våkner hveeer gang jeg legger henne tilbake i sin egen seng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nekter og sove dere alene... Jeg orker ikke ha henne i senga vår hele natta.. Hun er 3 uke forresten.

Tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende hun våkner når hun blir lagt tilbake på en madras som er kaldere enn der hun kom fra. Da kan du prøve å tulle henne inn i et helseteppe som hun har rundt seg hele tiden. Dermed får hun ikke den overgangen fra varmt til kaldt.

Ellers er det jo noen babyer som sovner lettere om man f.eks. tar et teppe og ruller det til en pølse som man legger rundt hodet deres. Da blir det ikke så mye åpen plass rundt dem. De er jo vant til å ha det litt trangt fra magen.

Skrevet

vi har kjøpt ammemadrass, da ligger han godt og varmt under si ega dyne mens han blir ammet. merker heller ikke at han blir flyttet etterpå. helt genialt! han ligger i ammemadrassen i si egen seng, er 5 uker

Skrevet

Ja, ammemadrass er fint!

Eller et billigere alternativ: ligge oppe på en liten vogndyne.

Min lille gutt har ligget på vogndynen sin (har en ekstra) siden dag 1 - og gjør det enda! (Nå er han snart 8 mnd)

Han finner trygghet i dyna som luner veldig rundt hodet, ligger litt inntil kinnene på en måte. Dessuten er det lettere å flytte han fra seng til seng med et lag mellom han og våre hender som løfter. Itillegg merker han ingen temperaturforskjell!

Skrevet

Jeg hadde et helseteppe brettet dobbelt under babyen og da gikk det veldig fint å flytte henne med teppet uten at hun våknet.

Skrevet

Min er 8 uker, og han har nektet å sove i sin egen seng. Blir bare hyling så han sover i lag med oss, prøver å legge han i sin egen seng. Forrige var å slik, men når han flyttet i egen seng så ville han kun sove der.

Skrevet

Tulla her ligger innpakket i helseteppe, samt at jeg legger to store flasker med varmt vann i senga hennes mens hun ammes. Da blir underlaget varmt og godt mens hun spiser.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...