Gå til innhold

Jeg er fri og frank så jeg kan tenke så mye jeg vil at jeg har lyst til og ta deg hardt over disken hver gang vi jobber...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en kollega av deg hadde sagt dette til deg. Jeg ble lettere paff .. Sa at du vet jeg er gift og da kom han med den uttalelsen..

Sa bare videre da at husk at jeg skal klare og se deg i øynene også neste gang vi jobber.. Uff.. Blir en smule pinlig neste gang vi jobber sammen ja..

Flere en meg som hadde blitt en smule pinlig berørt?? Kommer til og rødme neste gang jeg ser han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det jo han som har begått en sosial blunder, og ikke du. Om han ikke skammer seg for å sagt noe, så skal i alle fall ikke du det, for du har ikke gjort noe galt. :)

Skrevet

Sant.. men må si at jeg vil føle meg en smule iakttatt tror jeg.. Og redd for og snu stumpen mot han.. hehe..

Det verste er jo at vi alltid skal være de siste som låser oss ut.. uff og uff..

Skrevet

Jeg har hatt kollegaer som har sagt enda verre ting. Og fått igjen ti ganger så ille fra meg. Det er som regel ikke hva som blir sagt men måten det sies på. Er vel muligens dum nok til å ta det meste som fleip:)

Skrevet

ti ganger så ille? Ikke så ille, muligens. Overdriver nok litt der:)

Skrevet

Det er sagt i en fleipende tone.., så håpe han kødder i at det er det han tenker.. Var i forbindelse med noe snakk om jobben hans osv.. Hva han må ha med seg.. (håndjern og batong)..Han er politimann.. jaja.. Se hva som skjer neste gang vi jobber sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...