Silje & prinsen<3 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Er tredje dagen eg går å kjenner på lignende mensmurring i magen.. Mens ventes i dag, så er spennende å se om den dukker opp, el om akkupunkturen har gitt resultater. Kan det være et symptom på graviditet? Ha en fin dag alle sammen..
Cathy32 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Halloen;-) Så rart å lese, hadde tenkt å skrive et innlegg om akkurat det samme i dag. Har hatt mensmurring siden innsettingen. Det er visst veldig vanlig om det går den ene eller andre veien....dessverre... Så jeg ble ikke akkurat noe klokere. Har en venninne som har gått igjennom dette 3 ganger... Men går du på Crinone Gel, eller har gått? Har veldig ømme bryst... Er det noen som har det samme? Jeg er på dag 6 etter innsetting og synes dagene er noe laaange... Lykke til ;-)))))))
Silje & prinsen<3 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Nei har ikke gått Crinone Gel,hva er det for noe..? Sikkert lenge å vente til du skal teste, og dagene går sikkert seint... Har ikke komt så langt som deg endå, skal inn til forundersøkelse neste mandag, så gleder meg til å komme i gang:)Men tiden går så seint. Har prøvd litt akkupunktur, for å se om det kan hjelpe oss, så er litt spent om det kan gi resultat:) Hadde jo vært det beste;) Men får smøre meg med tolmodighet så lenge:) Klem
Cathy32 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Unnskyld, jeg trodde du hadde vært igjennom et IVF forsøk jeg... Da får du ha lykke til med akupunktur og krysse fingrene for at du slipper IVF ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå