Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Har fått tilbud om å kjøpe en slik brukt for en passelig sum. Noen som har erfaringer med denne som søskenvogn??? Jeg kommer til å trenge en bag. Ser på vogndilla at det ikke går an å ha klesjen til sportsvogndelen oppe hvis man bruker bag. Er dette virkelig riktig?? Synes det høres rart ut. Det står også at det er lite plass i bagen, men til dere som har brukt bag: Hvor lenge lå ungen i den? Er bagen virkelig liten?
LegallyBlond Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Du kan vel ha kalesjen oppe bare at da dekker den babybagen også, så du får ikke sett babyen. Mulig jeg tar feil nå altså, men mente det var sånn det var... 07-bagene er ikke små, de tidligere modellene er ikke spesielt korte (like lang som min brio kombi-bag og citybagen til easywalker) men de er grunne og ar ganske åpen kalesje. Har ikke hatt tvillingbagen, men singelbag. Mine barn var utav ved 4-5 mnd alder, men de er ganske store da. Men som sagt er 07modellen noen cm lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå