Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Helst ikke altfor sukkersøtt, men koselig:)... Hvis det går ann å si om et frieri. Jeg er dødsnervøs!
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Har vurdert det samme selv, men har ikke kommet på noen "perfekt" måte å gjøre det på... Så er mottakelig for råd selv
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Da prøver vi å holde tråden oppe, jeg lurte på om jeg skulle henge ringene i et smykke rundt halsen på datteren vår og se om han skjønner det men lurer på om jeg må være litt mer direkte. Det enkle er ofte det beste;)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg fridde i dusjen...riktignok så hadde jeg klær på...var så nervøs at jeg bare hoppet spontant inn og alt ble veldig romantisk og ekte!
Ezmeralda Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg vurderer også å fri... :-) Må man ha ringen klar? Jeg kjøper ikke ring først... Jeg tror jeg bare skal overraske med god middag, masse stearinlys, re sengen i hvitt sengetøy og spre roseblader over sengen. Aner ikke når eller hvordan jeg skal spørre og har ikke ordnet med barnevakt... :-) Det blir nok et litt hverdagslig frieri... :-)
Gjest Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Det blir nok hverdagselig frieri her også Oslo-mamma:) God mat, røde roser, masse mase stearinlys og ikke engang barnevakt, hun legger seg 19 så det går greit. Nei jeg kjøper ikke ringer, tenkte å foreslå at han kjøper min og jeg hans;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå