Gå til innhold

Jeg skal fri til somboeren min, noen tips om hvordan jeg skal gjøre det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst ikke altfor sukkersøtt, men koselig:)... Hvis det går ann å si om et frieri. Jeg er dødsnervøs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert det samme selv, men har ikke kommet på noen "perfekt" måte å gjøre det på... Så er mottakelig for råd selv ;)

Skrevet

Da prøver vi å holde tråden oppe, jeg lurte på om jeg skulle henge ringene i et smykke rundt halsen på datteren vår og se om han skjønner det men lurer på om jeg må være litt mer direkte. Det enkle er ofte det beste;)

Skrevet

Jeg fridde i dusjen...riktignok så hadde jeg klær på...var så nervøs at jeg bare hoppet spontant inn og alt ble veldig romantisk og ekte!

Skrevet

Jeg vurderer også å fri... :-) Må man ha ringen klar? Jeg kjøper ikke ring først... Jeg tror jeg bare skal overraske med god middag, masse stearinlys, re sengen i hvitt sengetøy og spre roseblader over sengen. Aner ikke når eller hvordan jeg skal spørre og har ikke ordnet med barnevakt... :-) Det blir nok et litt hverdagslig frieri... :-)

Skrevet

Det blir nok hverdagselig frieri her også Oslo-mamma:) God mat, røde roser, masse mase stearinlys og ikke engang barnevakt, hun legger seg 19 så det går greit. Nei jeg kjøper ikke ringer, tenkte å foreslå at han kjøper min og jeg hans;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...