Gå til innhold

Jobbklær-hjelp

Anbefalte innlegg

Hei! Sniker meg inn fra augustforumet for å spørre dere som har kommet litt lenger:

Jeg har streng kleskode på jobb, går stort sett i drakt / dressbukser og skjorte. Kjenner at både bukser og skjørt stritter i mot i midjen nå :-)

Synes det er lett å finne "slappe-av"-klær og kjoler og jeans og sånt, men ikke så lett med stramme jobbeklær! Noen tips?

Tusen takk :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136982275-jobbkl%C3%A6r-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Visste faktisk ikke at Zara hadde gravideklær. Tror det blir litt shopping på lørdag :-)

Skal nok få sneket meg til London en tur i løpet av våren også, så får vi se..

Fikk et annet tips av en venninne i dag, har ikke sjekket selv ennå:

http://www.mamasandpapas.co.uk/

og kanskje mest denne: www.seraphine.com

Takk for hjelpen :-)

Annonse

Hei!

Kjenner meg igjen i problemstillingen. Jeg må også se "meget presentabel" ut på jobb. Jeg fant til slutt en butikk som heter "Den kule mage" den ligger i Glassmagasinet på stortorvet i Oslo sentrum. Der har jeg funnet klær! Både til jobb og til privat. Til jobb har jeg en svart enkel kjole ( mye bedre å gå med kjole da den ikke klemmer noen sted uansett, man slipper også å bli klam på magen av mammabukser når man skal gå med de hele dagen, hver dag!) kjolen kostet 799,- og det synes jeg ikke er så ille, når man tenker på hva en jobb dress koster! Ellers har de ett stort utvalg av både pen tøy, kjoler, sikkert 20 forskjellige jeans/bukser ++

Lykke til videre!

Noen som vet om butikker i Bergen med mamma klær?

har bare sett to butikker og det er mamma shop og avd på H&M huset. synes det er helt håpløst og finne seg noe fine mamma klær. Var i hele byn i går for å finne meg en fin jakke, men var helt umulig. endte opp med å kjøpe en Lacost jakke i str 42 der det var plass til litt mage, og som ikke så så stor ut. (er normalt 32-34 i str ) De har jo ikke jakker for gravide noen andre steder enn på mamma shop, men der var ikke utvalget noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...