Gå til innhold

Disse urinprøveglassene..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere som bruker de? Koker dere dem? Vet jo ikke hva de er laget av og om de tåler koking.. Koker dere korken også? Og er det de med hvit plastkork dere bruker? Synes nemlig det hørtes så kjekt ut. Hittil har jeg tatt med meg pulver i den minste Aventflasken og satt lokk på (sånn som man egentlig skal bruke til å oppbevare morsmelk). Er også greit å bruke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga de en runde i maskina på 65 grader jeg. Tenkte også at de nok ikke tåler koking.

Skrevet

du får kjøpt en boks med 3 rom i, som du kan fylle..

Skrevet

Avent har laget en morsmelkerstatningspulverdispenser.....puh ble visst et langt ord det ble gitt..... uansett, den har tre rom og er veldig kjekk og ha med på tur og sånt.....kjøpte den på meny, tror den koster mellom 60 og 70 kr......

Skrevet

Jeg har kjøpt to forskjellige sånne bokser, og de lekker når jeg skal helle ut pulveret så kommer det over pulver fra de andre rommene. Utrolig irriterende!! Ingen andre som har opplevd det? Blir jo lett feil blanding da..

Skrevet

Det har jeg aldri opplevd!

Men jeg har heller aldri vasket urinprøveglassene.... Bare skylt de og helt kokt vann på da hun var helt liten.

Skrevet

De er jo sterile når du kjøper dem, da. :-) Så da er de vel rene nok? Og du trenger da ikke vaske dem mellom hver gang du har mme-pulver i dem!

Skrevet

urinprøveglassene jeg kjøpte tålte ikke koking......kjøpte heller avent gourmet bokser med lokk, har pulver i disse og nå er jeg også begynt å fryse ned div middagsmos i dem (det de egentlig er beregnet til)! :) liker de kjempegodt, verdt hver krone! :) kjøpte forresten på barnas hus.

Skrevet

Jeg koker ikke urinprøveglassene, aldri gjort. Jeg koker jo ikke kniven jeg stryker av pulveret med, eller den skjea som man måler opp pulver i heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...