Gå til innhold

Lite kunnskap hos helsesøster.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ble så frustrert i dag jeg. Var på 3 mnd- kontroll med lillejenta. Sambo og jeg hadde i forkant bestemt oss for å utsette vaksineringen (litt på ubestemt tid). Hun sa ikke så mye om denne avgjørelsen, men ville selvsagt at vi skulle komme tilbake om få dager for å ta sprøytene.

Uansett, jeg ønsket å snakke litt med henne om vaksineringen/sykdommene det vaksineres mot. Nå har jeg jo lest ganske mye om dette, og visste egentlig svarene på det jeg spurte om, men ville likevel spørre.

Spurte blant annet om behandling for barn som får kikhoste. Og hun hadde ikke peiling. Det eneste hun greide å si var:"jeg tror de fleste barn blir innlagt på sykehuset. Og ja.....nei....jo,....det er vel kanskje antibiotika som blir brukt...."

Merker at jeg blir kjempefrustrert. Er ikke disse helsesøstrene vant til å svare på slike spørsmål? Gir de fleste foreldre vaksinene uten så mye som å ville undersøke litt om sykdommene? Spør ikke foreldre helsesøstrene sine om slike ting?

Håper det er jeg som er uheldig med min helsesøstre, og at de andre er kunnskapsrike og oppdaterte på dette....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...nå er de vel ikke programmert for den typen spørsmål....men jeg vil anta at det er en grei strategi, altså å stille spørsmål, rett å slett for å oppnå en såpass fundamental forvirring i programvaren at noe av den standariserte infoen streiker, sånn sett synes jeg du var flink.....*klapp, klapp*......

og som det klartenkte og oppegående individet du er, så er det vel ikke annet å gjøre en å ta av seg hatten og fortelle;....at sånn er det å tenke selv....da opphører de andres svar......på godt og vondt.....men du valgte den rette "matrix-pilla".....og kommer neppe til å angre.....

love from lonely rider-nr7624209297356214................

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg tror din historie er ganske gjengs hos mange helsesøstre. De er "hjernevasket" for JA siden og har overhodet ikke satt seg inn i Nei-argumenter. Vår helsesøster var likedan. Hun påstod tilogmed at vi "snyltet" på at andre gav sine barn vaksiner!

Det er jo frivillig!

Og jeg tror (kan ikke dokumentere dette) at majorieten av småbarnsforeldre tar i mot vaksiner til sine barn uten å blunke (Les: setter seg ikke inn i for/mot og tilegner seg ikke kunnskap om emnet, og gjør seg ikke opp noen meninger om vaksiner) Det er litt sånn: "helsesøster sier at det er best å ta vaksiner, og hun hadde ikke sagt det hvis det ikke var riktig" DAH!!!!!!!

Vi kommer ALDRI til å vaksinere våre barn i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...