Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var veldig artig. Fikk bedre bilder sist med Oskar, men det var i uke 32 så da er jo babyen større også.

Vi så den lille snurrebasseb hans..hehe...

Alt var i skjønneste orden med babyen . Han er litt større enn forventet uke, men det kan jo utgjevne seg.

Lignet i grunn mye på Oskar synes jeg:)

Han lå i seteleiet, legen mente at det ikke hadde noen betydning enda. Skal si ifra til fastlegen, men vanligvis snur de seg riktig vei en god stund før fødselen.

Han lå med ansiktet rett under navelen min. Litt artig for jeg har kjent veldig mange kraftig spark ned i bekkenet i det siste..akkurat som om han bruker blæra mi som trampoline! Så at han lå i seteleie forklarte jo en del rar spark. Oskar lå riktig veien hele tiden.

Supert å smugkikke litt!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136981765-v%C3%A6rt-p%C3%A5-3d-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mulig du får komme tilbake om h*n ikke vil sammarbeide...

Tøtta vår stirra og stirra,og når hun fant ut at hun ikke fikk se oss,da var det hånda i munn og "inn" i morkaka,vi prøvde lenge men hun rakk fingeren til oss og skulle ikke vise seg...Fikk se kjønnet tydelig da...

Vi måtte komme tilbake en time etterpå,sånn at jeg fikk spist og drikki litt kaffe for å få mer liv i hun,og da fikk vi brukbare bilder i ti minutter,så tok hun hele hånda over hodet og gjemte seg og snudde seg innover...

Ikke mindre bestemt nei....

Vi var vel inne ca en halv time. Veldig hyggelig kar som hadde det.

Han brukte god tid.

Vi fikk igrunn ikke noe mer info enn på den ordinære forskjellen er at vi faktisk kan skjønne noe av det vi ser. Han gikk igjennom hele babyen å sjekket at alt var bra. Vi fikk se snitt av navelsnoren. Og så hjerte, lever, mage og blære. Flott:)

Også se ansiktet selvfølgelig. Alt var ikke bare konturer, vi fikk tydelig bilder av føtter og hender. Veldig stas...hehe

kjønnet kom også tydeligere fram. Vi så snurrebassen hans..hehe

Vi var veldig usikre på om vi skulle sette oss opp på 3D, men nå gleder jeg meg virkelig:):) høres ut som en veldig fin opplevelse!! satser på at vi også får se en snurrebass slik at 3D viser samme resultat som hos jm..- vi har handlet inn veldig mye i blått skjønner du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...