Supermamma;-) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Noen som har gode erfaringer med steder man kan reise alene med små barn? Både inn og utenlands..
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Hvor store er barna? Selv har jeg hatt kjempefin ferie på hotell i Dyreparken med gutten min, både når han var 2, 3 og 4 år -og i år har vi to vært på ferie i DisneyWorld i Orlando, USA. Nå er han snart 5, det gikk helt superfint det også. (må legge til at han er nokså reisevant, tatt fly flere ganger i året innenlands helt fra han var baby)
Supermamma;-) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Først og fremst noe som passer for 4 åringen - babyen er vel ikke så kresen med det første..;-) Har reist masse vi også, men stort sett sammen med andre eller for å besøke noen. Hvor tidlig starter sesongen i dyreparken da? Var det dyrt..?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Dyreparken er jo åpen hele året, men er jo kjekkest om sommeren synes jeg. Det er flere muligheter der for overnatting, men vi liker best Choice-hotellet, der har de svømmebasseng og fint lekerom, samt deilig mat! Det er vel kanskje forholdsvis dyrt...men selv er jeg medlem i Finansforbundet og i fjor hadde de 50% rabatt der, så da gikk det an Det er jo bare å ringe dem og høre i grunnen. Hvis 4åringen vil se Sabeltannshowet så må man passe på å være der i juli, for det er bare da de har kveldsshowet kl. 23 om kvelden. (tror det er 7 til 29 juli) Hvis du har bil så kan du jo leie campinghytte i nærheten det er ofte ganske mye billigere enn hotellene som er rett ved/i parken. Ellers masse info på www.dyreparken.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå