Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Hei. Sønnen vår er bare 4 uker, men har nå kommet inn i et mønster hvor han sovner på samme tid hver kveld (20) og våkner stort sett til samme tid for mat på natta. På dagen er det derimot mer sporadisk når han sover, bortsett fra en litt lengre soveperiode på ca 3 timer ca 12:30 - 15:30. Hvilke soverutiner har dere på dagtid? Har etterhvert lyst å få til 2 litt lengre faste soveperioder, men er usikker på når disse periodene bør være..
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 høres ut for meg som du har fine rutiner.. men det kan jo selvfølgelig forandre seg siden han er så liten.. min datter er 8mnd. hun legger seg mellom 19-20 og står da opp alt fra 7-9.. hun sover da igjen 1times tid kl.11 også sover hun et par timer igjen i 14 tiden. men når min datter var 4 uker fikk hun sove mange ganger iløpet av dagen. hadde ikke 2 faste lange økter. hun sov når hun var trøtt.. men det er jo selvfølgelig forskjellig fra barn til barn. men de sier at når barnet er rundt 3mnd skal man tenke på faste rutiner. lykke til
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Enig med deg i at de bør få sove når de vil når de er så små, og han har selvfølgelig noen småblunder innimellom ellers ila dagen. I og med at dette mønsteret er blitt så fast uten at jeg har gjort så mye for det tenker jeg likevel rutiner. Selv om det er som du sier - alt kan forandre seg mange ganger enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå