Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært der og kan fortelle litt om stedet?

anbefale noen hoteller elelr overnattingssteder og hva som kan være interessant å få med seg?

Skrevet

Jeg har vært der mange ganger, og syns det er en noe utrivelig by....:-)

Jeg bodde alltid privat, så kan dessverre ikke anbefale overnatting.

Men hva med å bo i Krakow ?Og leie bil, så dere kan kjøre til Katowice når dere trenger det ?

Det er ikke så altfor langt unna.

Er det det polske bryllupet du skal i ?

Skrevet

hehe jepp. husker godt du:) har diskutert litt den løsningen du foreslår også. er nok ikke helt umulig at det blir til det. er det dyrt å leie bil der borte? regner med at vi kanskje blir der ei ukes tid og da er jo bil litt greit å ha.

tenkte handle litt da jeg var der borte også. har du peiling på hva som er billig eller kult å ha d er borte fra? hehe, polen er litt eksotisk :D

Skrevet

Nå er det noen år siden jeg var der sist, men jeg kjøpte masse klær hver gang jeg var der. Det var veldig billig og bra. (Krakow) Ellers var det ikke mye jeg pleide å kjøpe.

Men maten er som sagt veldig god så vi hamsret alltid pølser, skinke osv, og du må for all del smake valmuekake kjøpt på godt bakeri......nam....:-)

Jeg vil anbefale å ha bil, så får dere sett alt det flotte som er å se. Kjøp reisehåndbok i god tid på forhånd, så du kan lese og krysse av ting du syns virker verdt å få med seg.

Polen er eksotisk, det, ingen tvil:-D

Når på året reiser du ?

Skrevet

kom fra polen (gdansk) forrige uke jeg.. klær har blitt veldig dyrt syntes jeg! (men så er det nesten 8 år siden sist jeg var der også..) men mat (kjøpt på butikken) er billig :o) krystall f.eks. og skinn også.. hmm..

Skrevet

blir i slutten av mai. bryllupet står den 24. tror jeg. får ta meg en tur i bokhandelen i morgen og se hva de har av reisehåndbøker. hihi gleder meg jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...