Gjest Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 JEg blir gal, men tør ikke ta en test. Synes det virker for dumt, for jeg har ikke fått tilbake mensen etter at vesla kom i oktober. Men jeg føler meg skikkelig gravid!! MAsse utflod, kvalm og skikkelig trøtt. OG så føler jeg meg gravid. Hvis det går an da. Og så har jo mannen min og jeg hatt sex siden vesla ble født, og vi har ikke brukt noen form for prevensjon. Men mensen har jeg ikke sett noe til enda. Kan vi ha hatt sex når jeg hadde el og egget ble befruktet den ene gangen og med en gang?
r r r Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Selvfølgelig kan du være gravid nå hvis dere har hatt ubeskyttet sex. Eggløsning kommer jo alltid før mensen og det er jo fullt mulig å treffe på første "forsøk". Jeg hadde tatt en test hvis jeg var deg.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Hvis det er noen trøst så har jeg de samme tingene med Masse utflod,kvalm og trøtt, og jeg er IKKE gravid (fordi vi ikke har hatt sex ennå) Fødte i oktober jeg også.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jepp, det er fullt mulig å bli. ta en test du :-) Er flere som er "ekstra" produktive rett etter svangerskap iflg gynekologen min..
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 dytter denne jeg, for jeg vil høre fra litt flere... Tørr liksom ikke teste enda...
Krokka og prinsessa Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Kan være det ja, men jeg har heller ikke fått tilbake mensen siden fødselen først i oktober og jeg er IKKE gravid.....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 ja d er fullt mulig. Vet ei som har 9 mnd mellom første og andre gutt. D er jo åpen rett hjem en god stund så da kan man lett bli gravide. Selv om noen sier at man ikke kan bli gravid før etter mensen har kommet tilbake så vet jeg om en del som har blitt d ja. Løp å kjøp test du. Og så er d lurt å bruke kondom den første tia etter man har født for infeksjonsfaren er veldig stor.
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Eggløsning kommer før menstruasjonen så du kan selvfølgelig bli gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå