StoltMammaForFørsteGang Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Min lille gutt på 4 uker plages med å få opp rapen etter måltid, og dette fører til mageproblemer - noen som har gode råd?
betty74 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jeg holder jenta mi over skulderen slik at hun får et lite trykk på magen, så klapper jeg henne lett under baken. Kommer ikke rapen da, setter jeg meg ned og reiser meg igjen et par ganger, da kommer den alltid.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Takk, det skal prøves etter neste måltid!!! Flere?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg lar han ligge på magen på fanget eller stellebordet, da kommer rapen veldig fort. (Han vil ikke ligge på magen på gulvet rett etter han har spist). Eller jeg stryker han bestemt oppover ryggen, mens jeg holder han ganske rett opp inntil meg.
nimmi Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Dette fant jeg i ei bok om spebarn og vi brukte denne metoden hele tiden det var nødvendig og det fungeret supert for oss selv om det ser litt komisk ut:-) "sett" barnet på fanget ditt og len det litt framover. hold en hand på brystet på babyen. Stryk babyen fra rumpe og oppover med et lett trykk. Var det forståelig forklart tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå