juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 10550 tung og 71.5 lang:)stor jente...legen sjekket underlivet hennes og å sa at hun hadde ganske stor åpning,men dette ville han ikke bry seg med ennå ikke før tenåra hvis hun ble plaget av det og når hun evnt hadde født en gang kunne di sy henne mer sammen...hadde dere reagert på dette?? tenker stakkars jenta i tenåra er sikkert ikke det kjekkeste problemet og ta opp med noen kansje??
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 så stor jente da det var da litt rart. stakkers jente når ho skal ha sex da? oi, ikke meninga å være frekk. men var det første som slo meg. BEKLAGA.. hos mi jente sjekka dei ikke det.. gjør dei det hos alle?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 De sjekket ikke dette på min lille, jeg hadde blitt fly forbanna om legen hadde sagt noe sånn, da måtte det vært unormalt stort da og det ser du vel når du vasker etc? Her hadde jeg faktisk fått en second opinion av en annen lege.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Høres ut som ei stor flott jente ja:) Uff ja få en annen lege til å sjekke!!! Kan sikkert snakke med en gyn som er xpert på den delen av kroppen. Greit å være ferdig med det til tenårene starter. Er vel ikke sikkert hun skal ha barn heller. Stå på for jenta di
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 oi så stor!! jenta mi er 8mnd og veier 8500g. jeg ville forhørt meg med en annen lege om det.. lykke til
9nah Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 det der synes jeg hørtes kjempe-spes ut.... har en datter på 8 mnd, og legen sjekket ikke underlivet hennes på 6 mndkontroll....Er det vanlig i det hele tatt????
MTMT Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hæ... Dette hørtes veldig rart ut spør du meg... Har ikke hørt at legen sjekker underlivet på kontrollen før... Merkelig. Å så sa han at hun hadde litt stort hull??? Nei dette var rart. Gå til en annen lege.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Er han litt pervers han legen el? Aldri hørt om NOEN som har undersøkt underlivet på en baby i det hele tatt jeg! Kanksje de gjorde det rett etter fødsel for å se om alt så normalt ut, men det er jo noe anna! Jeg ville gått til en annen lege!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Stor jente ja!!! Ser en del har reagert på at legen undersøkte underlivet hennes..... Og denne undersøkelsen er helt normal. Jeg har selv fire barn, tre jenter og en gutt, og alle ble undersøkt i underlivet da de var 6 mnd. Denne undersøkelsen taes samtidig som legen undersøker babyens hofter. Du kan enten gå til fastlegen og evt få en henvisning videre til spesialist, eller du kan vente til 1 års kontrollen å få legen ved helsestasjonen til å se om det evt har blitt en forandring i løpet av et halvt år. Det er heldigvis ikke farlig, og hvis det blir til et problem når hun blir større, vil det kunne bli rettet på kirurgisk. Lykke til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Har aldri hørt om en kvinne/jente som har for stor åpning....Hørtes veldig rart ut spør du meg. Ja, be om en second opinion, dette høres merkelig ut. Akkurat som om de hadde kommentert størrelsen på guttepenis, det gjør de jo aldri. Og som sagt, jeg har aldri hørt om noen som har en "for stor åpning".
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. februar 2008 legen hadde med seg en turnus kandidat og så de såg begge.jeg ble ganske paff,men har reagert på åpningen hennes jeg og,men har ikke hatt jente tidligere så hadde ingenting å sammenligne med....men jeg og vært litt på kanten i tanke gangen ang sex,stakkars jente..vil jo ikke tenke på at hun skal ha det da,men dere vet hva jeg mener...så er det vel seint i den værste alder med sjøltillitt osv...kansje få en ekstra vurdering ja....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Det er ikke sikkert hun vil merke noe selv, når hun er i tenårene da. Hvis ikke noen tar det opp kan det hende hun lever livet uten å bekymre seg over det. Og selv etter at jeg har født - har ganske stor åpning nå :-), så synes ikke partneren min at det er noe annerledes enn før. Det er jo ikke åpningen som teller, men videre innover. Men skjønner at det ikke er en fin beskjed å få da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå