Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Og hvor lang tid er det mellom måltidene? Har ei jente på 3mnd.. hun ligger i ca 5minutt... Spiser når det er gått mellom 2-3 timer... Hvis jeg gir henne flaske drikker hun bare ca. 80 ml...Er dette lite? Hun legger på seg som hun skal, har vegt henne litt ofte for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jenta mi er 4 mnd hun ligger ved brystet 3-4min og kun et bryst til hvert måltid. Spiser med 2,5-4t mellomrom. Hun pupper nok litt mer på kvelden før hun skal legge seg. Da har jeg satt av siste timen før sengetid til kveldsstell, pupp og kos:) Så lenge jeg ser at hun legger på seg og er fornøyd er nok dette riktig for oss:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Samme som anonym over her. Babyen min er litt over 3 mnd. Legger mer enn godt nok på seg, så jeg er ikke bekymra jeg iallefall. :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 HI: Jenta mi og vil bare ha ett bryst. Hun kan også ligge mindre enn 5min, ligger litt lengre på natta, så får nok de beste måltidene da. På hs sa de at det hørtes lite ut, og at de bruker normalt 10-15min på å tømme ett bryst. Men så lenge hun la fint på seg gjorde det ingenting. Prøver også å drøye måltidene til hver 3. time, men ikke alltid like lett.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 På HS sa de til meg at det var for kort å ligge 5 min men når jenta mi ligger lenger(jeg føler da at jeg "trøkker" i henne pupp) gulper hun mye det er vel et tegn på at det er fylt godt opp?? hehe
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det må da være ett godt tegn. Slik er det her og. Er ikke bekymret så lenge hun legger på seg som hun skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå