Gå til innhold

Fiskeboller og potet til en på 5,5 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg mose en potet og en fiskebolle med litt smør/morsmelk å gi han til middags smaksprøve? Eller bør han være eldre? Han spiser ett grøt mlt. på kvelden og får smake litt frukt pure ol. til formiddagsmat + pupp hele dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville kansje prøvd med potet og grønnasker en ukes tid først så begynt smått med fisk og kjøtt.de kan jo ha det fra 6 mnd aldreren så 5.5 er ikke så nøye skulle jeg tro...jenta mi fikk kjøttfra 5 mnd aldreren og fisk 6.5 mnd...magen må venne seg til matsortene...skal du lage saus bør du lage av kokekrafta så margarin uten salt og melk...lag fiskebollene selv så kan du lage dem uten salt.jeg koker torsk og lager på dennemåten:)

Skrevet

Potet og mm er helt greit, men jeg er litt usikker mht saltinnhold i fiskebollene, du kan jo gi det fra 8 mnd tror jeg (det er i allefall middagsglass med dette i da, men er jo samtidig ganske stor forskjell på en 5 mnd mage og en 8 mnd mage) Smør er jo også ganske saltholdig så vent bittelitte grann med det, kan jo bruke olje. Men dette er nå bare min mening da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...