Gå til innhold

Andre enn oss som har nattavvent med skrik og skrål (og ikke sånn at alt gikk "mye bedre enn forventning" og "bare litt sutring")

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første natt i natt, gutten vår er 7,5 mnd og skulle nå på slutten ha bittelitt pupp som kos (han er ikke sulten, spiser godt på dagen) nesten hver andre time hele natta. Han sov kjempeurolig, var trøtt og grinete på dagen og jeg var jo også helt ødelagt, så vi måtte bare ta tak i dette nå. Synes alle her sier at det gikk så bra og ble nesten ingen skriking i det hele tatt... Her i gården ble det hyl og vræl i over to timer (ikke konstant, men mye) sammen med pappa. Han fikk vann og trøst og all kos han måtte ønske, men han var fryktelig sint. Selvfølgelig ikke kjekt, jeg lå i et annet rom og hørte på, men jeg tenker at når han er sammen med pappan sin, så er han ikke redd, og da er det ikke farlig, det må bare være sånn noen netter. Lurer bare på hvor lang tid det tar.

Andre som også har fått en hard kamp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette tenker jeg også...!

Dytter:)

Skrevet

Var akkurat sånn med lillegutt. satt inne hos han omtrent halve natta, trøsta og kosa og gjorde alt for at han skulle føle seg trygg å ha det bra, han er 7mnd.

Endte med at vi ga opp etter den natta.

Men så begynte je å lese litt om ferber og alle forskjellige metodene og fant ut at det gikk jo an å prøve.

Ble at vi gikk inn til han med en gang han begynte å sutre, strøk kan på hodet sa god natt og gikk ut igjen. sovna etter ca 30-40 min.

Nå har det gått 4 dager og han våkner forsatt en gang om natta men det holder at vi går inn til han en gang.

Var nok "for snille" med han første natta...

Skrevet

glemte å skrive at vi gikk inn hvert femte minutt... så lenge han gren...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...