Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jentenavn: Lani Linni Lina Lynne Guttenavn: Lauri Liam Linus Luan
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Min rangering: 1. Lani - søtt og spesielt, uten at det er for sært. Liker også Leni 2. Lina - fint, men kanskje litt kjedelig? 3. Linni - (assosierer det med Linni Maister..eller hva hun nå heter..ikke overbegeistret) 4. Lynne - likte det ikke...foretrekker heller Synne i så tilfelle. 1. Linus - kjempefint og søtt 2. Liam - for engelsk etter min smak, men helt ok 3. Luan - tja...aldri hørt det før, men ikke overbegeistret nei.. 4. Lauri - tenker bare Laura, som jeg heller ikke liker. Da er Lauritz mye bedre etter min mening Lykke til med navnevalget uansett
Troillpia Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Oiii... Enkle men likevel (for meg) noe uvante navn! Men sånn umiddelbart rangerer jeg slik: Lina - et nydelig navn Linni - sånn passe Lynne - likte jeg ikke Lani - likte jeg enda dårligere Andre forslag: Line, Leni, Lone, Linnea Linus - et nydelig navn Liam - sånn passe Lauri - forkortelse for Laurits?? Luan - nei og nei... Andre forslag: Lukas, Lars
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 1. Lina - pent og klassisk 2. Lani - litt Lano, men ellers ok 3. Linni - greit nok (men forbinder det også med Linni Meister=bimbo) 4. Lynne - amerikansk, ikke fint 1. Liam - fint og internasjonalt 2. Linus - litt for søtt, men om 3. Lauri - glemt endelsen?! (hadde valgt Laurits) 4. Luan - nei nei nei
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Lani- merkelig navn. Linni- ok, Lindis er mye stiligere. Lina- Det beste av dine alternativer. Lynne- Godt eller bra "Lynne" på hunden din da? Lauri- Merkelig. Da er faktisk Lauritz mye stiligere. Liam- fin,fint. Linus-i svingen. Nei ett spesielt barnetv navn. Luan- Ok, Juan er mye bedre.
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Liker ingen av navnene noe særlig, men foretrekker Lina og Liam. Linni er litt søtt, men forbinder det veldig med glamourmodellen...
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Lauri er et finsk-svensk navn for de som lurte på om det manglet en ts på slutten av det navnet... HI
Synnøve_Solbakken Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Dette var jo enkelt! Lina er fint, de andre liker jeg ikke i det hele tatt...
Lady lovely locks Skrevet 28. februar 2008 #9 Skrevet 28. februar 2008 Ååå Jeg falt skikkelig for Lynne jeg. Ser at det ikke er alle som er enig med meg. Men jeg fikk lyst til å bruke det selv. Liam og Linus også fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå