Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Igår orket jeg ikke lage noe særlig mat, så jeg kjøpte pitabrød og fyll til pizza+ost og pepperoni osv. Tenkte at dette kunne neppe smake noe særlig godt, men der tok jeg feil gitt! Det var KJEMPEGODT og kjempeenkelt! :-D Anbefaler det virkelig, ble helt overreasket
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Jepp, det er utrolig godt! Omelett med salt kjøtt inni pitabrød er også nydelig. og superenkelt!
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Ja, det er godt, men her ble nesten hele ovnen ødelagt. Osten fløt jo utover og det ble bare os og røyk. Tok ikke så mye på heller. Mulig jeg kjøpte en veldig "glatt" pita:)
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg bøyde de litt, forj egh ar problemer med ost i ovnen selv. Så jeg bøyde de litt innover la på fyllet og ost der. Da rant ingenting over :-)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg pleier å lage noe jeg kaller for pizzakopper, som jeg må få anbefale=) man lager pizzadeig og deler den i 6-8 "baller". Kjevler ut ballene og bøyer dem oppover på en måte, så det blir til små "kopper". man får dem til å stå ved å knipe deigen sammen på 4 steder så det blir 4 "vegger". (uff, vanskelig å forklare) fyller dem med pizzafyll, ost på toppen og steker dem. Kjempegodt=)
cherry coke Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Pita pizza er godt, ja=) Skal lage meg en til lunch!
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 PITAPIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 ler så jeg tisser på meg kine
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 hahaha må ikke tisse i buksa =) lo ganske godt selv da jeg skrev det =D hahaha =)
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 hahaha igår da jeg møtte mannen min ute så saj eg "WAAAZZZAAAAAAAAAAAAAAAH" med den verste stemmen du kan tenke deg.. hahahaha og jeg fikk så lættis.. det var så flaut.. for han bare så rartp å meg.. haahahahahhaha
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 hahhahahahahhahahahahha ler meg ihjeeeeeel!!! hahahahahahahha det skal jeg søren meg gjøre med lars når han kommer hjem fra jobb.. skrike WAAAAAZAAAAAAAAAH når han kommer inn..hahahahhaa ler meg ihjeeeeeel!!
Gjest Mylian er svimmel Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 hahahahahahahahaha ser det for meg han kommer til å skjønne like lite som tom ahahhahahahahhhahaa
☆Anonymia☆ Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 hahahahaa jaaa =) jeg skal liksom få ny data snart,siden denne her er helt fucka totalt i hardisken..tror ikke jeg kommer til å få det når han finner ut hva jeg lærer av deg =) hahahahahhahahhha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå