Gå til innhold

Hvor ofte går oppvaskmaskinen og vaskemaskinen hjemme hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det gjennomsnittlig én gang pr dag med begge.

Utenom kommer sengetøy... :-/ Er en uendelig jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaskemaskin: konstant

Oppvaskmaskin: 1 gang pr dag.....avogtil mer, det kommer an på....

Skrevet

De går begge ca. annenhver dag. Hender vaskemaskinen går litt oftere.

Skrevet

Oppvaksmaskinen går minst annenhver dag, vaskemaskinen går ca hver dag. Hopper jeg over en dag, blir det to maskiner så..

Ser ingen ende på det jeg heller :P

Gjest Mylian er svimmel
Skrevet

Hele jævla tiden. Hater den forbanna vaskemaskinen . Orker ikke vaske mer klær snart. Vasker jeg ikke en adg så er det masse neste igjen. så her det 1-2 ganger per dag, og vi bruker ikke så mye klær, ikke vesla heller.Grr

Skrevet

En gang om dag med oppvaskmaskinen.

Klær lar jeg alt hope seg opp, så må vaske mange hver gang. Hater det.

Skrevet

oppvaskmaskina: 1 gang daglig

vaskemaskina: 1-4 gangar daglig.

haugen med reine kle er omtrent uoverkommelig:( er passelig lei av å legge sammen kle. Heldigvis har eg investert i tørkerommel, eller så hadde det vore umulig oppgave. Og vi er berre meg og 2 barn..... Eg har sånne barn som søler ved middag og ser ut som om dei er dratt gjennom søla ute, og ofte dratt gjennom ein gang til om eg er så syndig å skifte reint på dei før dagen er over.....

Skrevet

Oppvaskmaskin: 2 - 3 ganger i uka

Vaskemaskin: 2 - 3 ganger i uka.

Hvordan i alle dager får dere sååå mye oppvask og klesvask? Storfamilie eller? Skifter håndkle og alle kler hver dag ?

Skrevet

Oppvask: Daglig

Klesvask: Konstant. Hvert ledige øyeblikk går til å fylle maskinen.

Skrevet

Oppvaskmaskin: ALDRI (har ikke)

Vaskemaskin: en gang i uka, men da er det storvask.

Skrevet

oppvaskmaskin har jeg ikke, men vaskemaskinen går ca annenhver dag. skulle gjerne brukt den oftere for å få unna litt av skittentøyhaugen, men da måtte jeg hatt flere tørkestativ og det har jeg ikke plass til..

Skrevet

Oppvaskmaskinen går 2 - 3 ganger i uka

Vaskemaskinen går 3 ganger i uka.

Skrevet

Oppvaskmaskinen :2 ganger i døgnet

Vaskemaskinen :2-4 ganger i døgnet.Kommer ann på været:)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Oppvaskemaskinen - ca 1 gang om dagen.

Vaskemaskinen - 2 ganger om dagen. Skulle gjerne vasket mer enn 2 maskiner om dagen, hadde det ikke vært for kaputt tørketrommel og liten plass til å tørke klær. Så har bare plass til å tørke 2 maskiner om dagen...

Skrevet

Vi er to voksne og to barn. Da vi bare hadde ett barn gikk begge deler ca annenhver dag.

Skrevet

Oppvaskmaskinen går nesten hver dag. Vi sløser alt for mye med glass og kopper.

Vaskemaskinen går ca annenhver dag. Vi er to voksne og to barn, der jenta har gym og bad hver uke, pluss hun går på svømming to ganger i uka. Blir en del hådklær. Gutten er 2, og skal spise sjøl, og blir jo litt gris... Prøver å være litt tilbakeholden med klesvask, bruke håndklær om igjen osv, men ikke når de er brukt i svømmehallen.

Skrevet

Vaskemaskin: Hver dag

Oppvaskmaskin: hver dag

:)

Skrevet

Oppvaskmaskinen går en gang om dagen. Egentlig ikke nødvendig, men jeg vasker flaskene i den. (latskap)

Vaskemaskinen går HELE tida. Sånn er det når man har et barn som gulper ut av en annen verden.

Skrevet

Tja, oppvaskmaskinen går vel ca 3-4 ganger i uka, sånn ca det samme med vaskemaskinen.

Fatter ikke hvordan alle får til så mye klesvask at vaskemaskinen må gå hele tida!

Skrevet

At vaskemaskinen går flere ganger om dagen ser jeg som en nødvendighet her.

3 unger som er ute flere timer om dagen,i flere omganger, uansett vær,en liten en som gulper og griser,og mannen som er arbeidsmann.......joda,det går fint ann å vaske flere ganger om dagen.

Skrevet

vaskemaskina går stort sett 2 ganger pr dag.noen dager både 3-4-5 gang.

oppvaskmaskinen går ca annavær dag,vist ikke vi har gjester å slik da.da må den settes på oftere...

Skrevet

Her går oppvaskmaskin 1, max 2 ganger i uka!

Vaskemaskin går kanskje 3-5 ganger i uka.... (utenom parkdresser & sengetøy).

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Oppvaskmaskinen går ca 3 ganger i uken, fornøyd med det!

Vaskemaskinen går stortsett hver dag..iallefall...5 dager i uken og gjerne da kansje 2 ganger...jeg er skikkelig til og sortere farger/tøy da..og vasker ofte halvfulle maskiner til mannens store fortvilelse:-)hehe

Skrevet

Vaskemaskinen går minst en gang hver dag.

Oppvaskmaskin har vi ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...