Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Jeg sitter nesten og venter på tlf, men har ikke fått noen enda. Er 3 uker siden fødsel.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Nei, men dette kan komme av at jeg hadde en forferdelig diskusjon med dem mens jeg var gravid. Terroriserte oss i flere måneder.. Helt til jeg til slutt ble så lei at når nestemann ringte så ga jeg klar beskjed om at hvis de ikke ga seg som anmeldte jeg de.
<3LillePrins<3 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 ja de ringte meg!! dagen vi kom hjem faktisk! helt forferdelig dårlig gjort!!!
Mamma Mirabell Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Nei, ikke hørt fra de noen gang jeg og jeg har to barn. En på 5 og en på 9 mnd
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Jeg lurte på hvor de hadde fått nummeret mitt hen jeg... Da jeg ble gravid var det bare samboern og bim som visste om at jeg var gravid. De ringte samboern min konstant, og meg flere ganger pr dag. Greit at folk skal være obs på det, men det er jaggu meg nok å bekymre seg for når en er gravid eller akkurat har født.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 nei, men så har jeg ordnet skjult nr for å slippe alt av telefonsalg og sånn masing da.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 De ringteikke mange dagetne etter at jeg kom hjem med første mann, denne gangen så husker jeg ikke hlet. men jeg tror nesten vi har hatt de på tråden ja om jeg ikke husker feil.
Marius og Jonas! Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Nei, de ringte ikke til meg. Men vi har reservert oss mot all telefonsalg etc.......
petite fleur Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Er det vanlig at de ringer nybakte mødre? Herregud altså. Jeg vet ikke om de har ringt hit eller ikke, jeg lar ikke tlfselgere få avslutte den endeløse innledningen sin. Jeg sier "ikke interessert" og legger på med en gang.
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 De ringte meg to ganger ettter at jeg kom hjem med min første, som var prematur. Andre gangen de ringte svarte mor mi dem på telefonen - og skjelte dem ut. Tror de leser fødselsannonsene og finner oss den veien. Jeg sendte en klagemail til ledelsen i foreninga, me fikk bare bla bla bla og beklager tilbake.
Hilsen Aud Skrevet 27. februar 2008 #11 Skrevet 27. februar 2008 nei! Men jeg har reservert meg mot telefonsalg https://w2.brreg.no/reservasjon/ Husk å reserver deg mot ALLE typer salg, også de "ideelle organisasjonene".
Hilsen Aud Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Eller "Humanitære og samfunnsnyttige organisasjoner: " som det såfint heter....
Poteto Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 hvorfor ringer dei da? har ikke ringt her..
sk85 Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 ringte til meg rett etter jeg ble gravid og hadde vært hos jordmor for første gang.. sa det var helt tilfelig... ja sikkert!! not
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 Ringte meg.. når jeg var ca 8 mnd på vei og ca 2 uker etter fødsel
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 De ringte når jeg var gravid... Heeeelt sikkert tilfeldig, NOT! De har aldri ringt meg før jeg ble gravid!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. februar 2008 #18 Skrevet 27. februar 2008 De vil ha deg til å donere penger...
@nemone Skrevet 27. februar 2008 #19 Skrevet 27. februar 2008 Ikke fått noen telefon og jeg har 2 barn. Har registrert meg mot telefonsalg og har også vært veldig påpasselig med ikke å registrere meg med telefonnr noe sted for slike "gratispakker" osv. Vet at noen av stedene man registrerer seg så selger de listene videre. Så her har det vært helt tyst heldigvis.
stinelin81-3 smågull Skrevet 27. februar 2008 #20 Skrevet 27. februar 2008 Ja!! Både når jeg var gravid og etter at vi fikk vesla. Det var skikkelig ille en periode...men nå har de sluttet...kan det ha noe med at samboer skjelte de ut?? he he.. Det er skikkelig dårlig gjort å ringe gravide og nybakte mødre på den måten og nærmest skremme de. Jeg var dum nok til å støtte dem den første gangen. og det har jeg sagt når de ringer at nå har jeg støttet dem en gang.. det får være nok!! Har faktisk ikke allverdens med penger å rutte med lenger...
♥lurelure♥ Skrevet 27. februar 2008 #21 Skrevet 27. februar 2008 De har terrorisert min venninne en periode. Selv ikke hatt dem på tråden men har nr gjennom jobben, firmatlf. Så de skal ikke kunne finne mitt navn til dt nr uten at noen har "solgt dem opplysningene". Og det er jo trolig det som skjer da....
Hanne31 Skrevet 27. februar 2008 #22 Skrevet 27. februar 2008 Både før og etter fødsel og etter at nevøen til eksen min døde i krybbedød så ble hele familien oppringt. Svigerinna mi ble også oppringt rett etter fødsel.
pimpernell Skrevet 27. februar 2008 #23 Skrevet 27. februar 2008 JA! De ringte da jeg var gravid og etter fødselen. Siste gangen kjefta jeg sånn på hu dama at hun begynte å stamme...huff! Men de har ikke ringt etter det da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå