Gå til innhold

Vekt........

mams06

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig som 1.gangs tvillinggravid om hvor mye dere hadde lagt på dere i uke 24-25? Har ikke peiling på hva som er "normalt" når det gjelder 2 i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 23 og har lagt på meg 7 kg ;)

Skrevet

Er i uke 25 på fredag og har lagt på meg 16 kg!

Skrevet

Jeg er 25+6 og har lagt på meg 9 kilo..

Skrevet

hm..

kg har kommet snikende hele veien.. er i uke 37-5 i dag... har 25 kg pluss nå. skal bli spennende å få alt bort etterpå...nå bare ler jeg av at jeg er dundre på hundre blank!

Skrevet

uke 28 og jeg veier 2 kilo mer enn da jeg ble gravid...så jeg har nok gått mye ned.

(gikk ned 10 kilo 2 og 3 måned)

Skrevet

Tror vi kan konstatere at det meste er helt normalt. Selv er har jeg etter fullgåtte 25 uker lagt på meg 10 kg.

Skrevet

Jeg runder vel straks 10 kg også - tror det med hvor mye man legger på seg er veldig individuelt. Legen min legger hvertfall ingen "vekt" på det.. SELV om jeg har litt å ta av fra før...

Skrevet

Jeg er også av de som går ned i starten, før det begynner å øke. Er nå i 27+4 og har ikke gått opp mer enn en kg eller to i forhold til utgangsvekta, selv om magen min nå ser ut som jeg gjorde ved fullgått svangerskap sist. Gikk da opp 5 kg totalt.

Skrevet

Tja, er i Uke 24 nå og har gått opp akkurat 10 kg...

Helt greit det!

Skrevet

er i uke 18 og har lagt på meg nesten 5 kilo, men det er stort sett bare magen som vokser, merker det ikke ellers...

Skrevet

Takk for mange svar! Da ser jeg at jeg ligger an slik som de fleste med mine 9kg i uke 25.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...