Gå til innhold

Flere her som har babyer på 6-7 mnd som våkner 05-06 tiden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 6,5 mnd og for inntil 2-3 uker siden sov han til 09 tiden på morgenen men nå våkner han mellom 05-06 tiden..fryktelig slitsomt..vi har ikke endret på rutinene...Han legger seg i 19 tiden.

Han har alltid sovet dårlig på nettene, våknet örten ganger og nå våkner han så tidlig i tillegg..för kunne vi dröye det til ca 09 tiden..

På dagtid er han våken i ca 2 timer för han blir trött og sover 30-45 min lurer.

Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har det vært akkurat likt. Men jeg har jo prøvd ALT for å få sove liiitt lenger, og dette har hjulpet her:

-masse pupp med en gang han våkner i fem-seks tida. Da sovner han ofte ved siden av meg i senga og ligger til 8.

-hvis han ikke sovner igjen, så får han ligge i senga vår med en tung dyne over seg og masse puter rundt (for å forhindre rulling) og noen leker (en gammel mobiltelefon er skikkelig stas for tida). Også sover jeg i en time til, og ofte så sovner han også.

Får håpe dette varer en stund..!

Lykke til, til deg :)

Skrevet

Gutten min er 6 mnd, og han våkner også i 5-6 tiden om morgenen. Men det har han alltid gjort, så jeg har liksom blitt vant til det, og legger meg derfor selv ganske tidlig for å få sovet ut litt. Men i motsetning til hos dere, så sover han (heldigvis) hele natta uten mat, så da går det ganske greitt alikevel.

Gutten vår legger seg kl 1830. Har prøvd å legge han senere, men han våkner like tidlig alikevel, men er da gretten, så da gikk vi tilbake til å legge han kl 1830. Han sover også fremdeles mye på dagtid, kanskje 4-5 timer sammenlagt.

Har vel egentlig ikke noen gode råd til deg, ville bare la deg vite at det er flere i samme båt... =)

Skrevet

ja, jenten min 6,5mnd legger seg kl1830.. våkner ca 24 for mat og så 4 og 5 for smokk.. morgen 0630. våkner så tidlg uansett om jeg legger henne 20 eller 1830. så da legger vi henne 1830, mer kveld til oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...