Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Gutten min er 6,5 mnd og for inntil 2-3 uker siden sov han til 09 tiden på morgenen men nå våkner han mellom 05-06 tiden..fryktelig slitsomt..vi har ikke endret på rutinene...Han legger seg i 19 tiden. Han har alltid sovet dårlig på nettene, våknet örten ganger og nå våkner han så tidlig i tillegg..för kunne vi dröye det til ca 09 tiden.. På dagtid er han våken i ca 2 timer för han blir trött og sover 30-45 min lurer. Noen tips??
Yrha Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 Her i huset har det vært akkurat likt. Men jeg har jo prøvd ALT for å få sove liiitt lenger, og dette har hjulpet her: -masse pupp med en gang han våkner i fem-seks tida. Da sovner han ofte ved siden av meg i senga og ligger til 8. -hvis han ikke sovner igjen, så får han ligge i senga vår med en tung dyne over seg og masse puter rundt (for å forhindre rulling) og noen leker (en gammel mobiltelefon er skikkelig stas for tida). Også sover jeg i en time til, og ofte så sovner han også. Får håpe dette varer en stund..! Lykke til, til deg
Marius og Jonas! Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Gutten min er 6 mnd, og han våkner også i 5-6 tiden om morgenen. Men det har han alltid gjort, så jeg har liksom blitt vant til det, og legger meg derfor selv ganske tidlig for å få sovet ut litt. Men i motsetning til hos dere, så sover han (heldigvis) hele natta uten mat, så da går det ganske greitt alikevel. Gutten vår legger seg kl 1830. Har prøvd å legge han senere, men han våkner like tidlig alikevel, men er da gretten, så da gikk vi tilbake til å legge han kl 1830. Han sover også fremdeles mye på dagtid, kanskje 4-5 timer sammenlagt. Har vel egentlig ikke noen gode råd til deg, ville bare la deg vite at det er flere i samme båt... =)
sk85 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 ja, jenten min 6,5mnd legger seg kl1830.. våkner ca 24 for mat og så 4 og 5 for smokk.. morgen 0630. våkner så tidlg uansett om jeg legger henne 20 eller 1830. så da legger vi henne 1830, mer kveld til oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå