Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det flere som ruger denne uken... Jeg fikk satt inn to gullegg i går etter fryseforsøk. Har vært til behandling i Haugesund v/fert. avd... Noen flere her...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Jeg blir ruger i morgen :-) Fik nettopp vite at det iallefall var fem befruktede egg :-) Er lettet nå...!!

Skrevet

Heisann!!

Da er jeg ruger jeg også! Satte inn 2 egg i dag, ett med litt dårligere odds enn det andre. Fikk desverre ingen egg på frys! Men nå blir det spennende frem til test om 14 dager!!

Lykke til alle sammen!!

Onsdagsklem

Skrevet

Hei!

Da er jeg blitt ruger jeg også. Har satt inn ett perfekt egg i dag. Fikk dessverre ingen egg på frys, så vi får håpe at dette er gullegget!

Skrevet

Jeg blir ruger siste dagen denne uka hvis alt går som det skal... Skal ha uttak på fredag...

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

Jeg satt inn 2 frys på mandagen, så da hører jeg med i uke 9 gjengen. Har testdag 11. mars. Så nå krysser vi fingre og håper på det beste her:-)

lykke til dere andre også

Skrevet

Satte inn 1 egg igår ved St. Olavs. Testdag 12/3.

XXX

Sol :)

Skrevet

Ikke så mye aktivitet her nei....

Skrevet

Jeg er blitt ruger idag. Av 10 egg var 7 blitt befruktet, men 2 var "abnormal" og 3 sluttet å vokse når de var 2-delte. I dag fikk jeg satt inn 1 egg som var 4-delt og 1 som var 2-delt. Ingen på frys. Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt resultatet ville bli, men sitter her med en litt rar fölelse....

Skrevet

Heisann!!

Det er ikke så lett å vite hva en skal føle og tenke når vi er oppe i det her...

Selv fikk jeg ut 13 egg, 7 ble befruktet. Ett ble satt inn og to på frys. Ganske stort mannfall, kan du si ;-) Det som de satte inn hadde delt seg bra og resten fikk jeg ikke med meg. Er litt usikker på om de sa noe om det.

Jeg velger å være positiv til det motsatte er bevist..

Tvi tvi videre!!

Skrevet

jeg tenkte på det samme....kanskje mange av oss velger å holde seg borte i fra disse sidene i rugeperioden?!?

Jeg har egentlig tenkt jeg skulle det selv òg men klarer ikke helt å la være..

Skrevet

Er på rugedag 5 i dag, og i dag har jeg ngen godfølelse som jeg hadde i går. Ja det går opp og ned det her

Skrevet

Hei hei!!

Her går det bra, er nå på rugedag 3.... Har egentlig vært litt merkelig i magen i dag, litt press på en måte.. Aner ikke hva det kan være, om det er progesteronen eller festesmerter... Festesmerter er vel altfor tidlig enda? Jaja.. Prøver å fylle dagene med ting som kan få tankene litt bort fra dette, men det er jammen ikke lett! Det eneste positive er jo at huset er skinnende rent hele tiden!! :)

Ha en fortsatt feiende flott lørdagskveld!!

Skrevet

Så fant jeg dere her!!

Jeg ble ruger onsdag 27. Ett egg, med icsi.

De sa det var et fint 4 delt egg, så vi må bare håpe!!

Ha en god helg alle sammen!

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter?

Jeg er like merkelig i magen i dag som i går, føler et lite press i underlivet(livmor). Det er ikke vondt og ikke ubehagelig!

Er usikker på om det betyr at det er noe som er i ferd med å feste seg eller om det bare er Crinone'n som gjør det!

Noen andre som opplever noe lignende?

Søndagsklem

Skrevet

Hei på deg.

Jeg har litt rar følelse i livmoren selv, men jeg vet at crinonen kan gi svangerskapssymptomer. Ikke for å ta håpet fra deg, altså. Men det er fort gjort, og litt skummelt å "lete" etter symptomer.

Nå har jeg vært igjennom dette en del ganger, og tør ikke "kjenne etter".

Men guri malla som jeg håper at det jeg kjenner av stikking/press/murring er egget som fester seg!!

Ha en fortsatt fin søndag!

Skrevet

Godt å vite at det ikke bare er jeg som kjenner det!! :)

Jeg regner egentlig med at det Crinone'n som gjør det, er ikke så veldig optimisstisk til 1.forsøket... Har på følelesen at det må 2 eller 3 forsøk til for at den skal sitte! Forventer det verste og håper på det beste!!

Søndagsklem

Skrevet

Testa i dag på rd 7 og fikk et svakt kryss. tok en digital senere i dag, og der sto det ikke gravid, så nå skal jeg vente

Skrevet

Har sååååå lyst å teste men vet det er bare aaaaaaaltfor tidlig... Noen som til nå har testet sjikkelig positivt...?

Lykke til da dere!!

klem

Skrevet

Å det var tidlig å teste. Håper den første var rett ;) Har også kjempelyst å teste, men vet det er for tidlig. Sist jeg ble gravid testet jeg svakt positivt rugedag 8 og helt tydelig d10, men da hadde jeg satt inn to og det ble tvillinger.

Skal prøve å vente til mandag, men vet ikke om jeg klarer det. Egentlig skal jeg ikke teste før 12 mars.

Ellers kjenner jeg lite. Har hatt murringer og igår trodde jeg nesten jeg fikk mens, men det er vel bare innbilning. Meget forberedt på negativt resultat etter mange forsøk.

Skrevet

Heisann!!!

Det er spennende greier vi holder på med!!!! Jeg tror det er lurt å holde seg til testdatoen. Det er godt mulig vi hadde testet positivt nå men det kan være falskt pga eggløsingssprøyten...

Hvordan går det? Kjenner du/dere noe?? Det har vært lite aktivitet på oss fra uke 9....!!

Selv kjenner jeg ingenting. Har vært øm etter uttaket en stund men nå er det helt tipp topp. Kjenner etter nesten hele tiden samtidig som det hele er så surrealistisk at det ikke har gått helt opp for meg enda..

Tenk- vi kan være gravide!!!!!!

Skrevet

Hei dere!

Nå går jeg og ruger på dag 7her. Har ikke kjent noen som helst ting enda.. Satt tilbake to gullkorn og er helt overbevist om at denne gang blir det oss!! Må jo være positiv etter så mange ganger det ikke har blitt noe. Selv går jeg og håper på tvillinger, det hadde vært drømmen!!! Er et flere her som ønsker seg det...? Må jo bare spør.. :)

Såg det var ei som hadde fått tvillinger fra tidligere forsøk, hvordan er det å få to liksom... Er det så vannvittig travelt som alle sier... Nesten alle mine veninder sier at de ALDRI kunne tenke seg tvillinger pga det er så travelt osv... Jeg har en gutt på 2år4mnd som ikke finnes misunnelig, som elsker andre barn, selv er jeg hjemmeværende og kommer til å være det så lenge jeg har barn boende hjemme så tid har nok av og tror jeg skal klare fint jobben som tvilling mamma...

Blir overøst av lykke bare en sitter iallfall ;)

Skrevet

Jeg er veldig delt på det med tvillinger. For min del, som ikke har barn i fra før tror jeg det kunne vært en litt tøff start...Samtidig så har jeg tenkt at det hadde kanskje vært fint om vi fikk tvillinger etterpå!! Da hadde familien vært komplett, på en måte..

Først må dette forsøket resultere i et barn, tenker jeg ;-)

Jeg kjønner veldig godt tankegangn din, miajento. Kanskje er det litt annerledes for oss som sliter med å bli gravide enn de som får det til "av seg selv?" Kanskje tenker vi mer litt sånn jo mer jo bedre?!

Jeg gjør iallefall det. Har alltid hatt lyst på en hel skokk med barn..

Lykke til videre:-)

Skrevet

Jeg har sett for meg hvordan det kunne blitt hjemme her med tvillinger, har satt inn 2 egg. Det ene har litt dårligere odds enn det andre. Skal være overlykkelig hvis det ene fester seg, men tenker samtidig at hvis det egget med dårligere odds fester seg også så er det ment to be!! Kanskje greit å få 2 på en gang når vi har slitt sånn for å få til 1... De er ihvertfall hjertelig velkomne uansett antall og helse!!

Har de 3 siste dagene følt press i livmor og i dag var de nesten like vonde/ubehagelige som kraftige mensmurringer.. Har vært en del ganger på do i dag for å sjekke om det er tanta som kommer, er liksom vant til det når jeg har hatt det sånn i magen... :) Heldigvis ikke noe tante!! Er nå på rugedag 6, og den siste uken kommer til å gå laaaaaaaaangsomt!!

Tirsdagsklem

Skrevet

Det var jeg som fikk tvillinger. Tror ikke det er sååå travelt, kjenner flere som har det. Det som kan være problemet er å komme seg helskinnet gjennom svangerskapet, noe jeg ikke gjorde. Fikk vannavgang på ene tvillingen i uke 16, noe som resulterte i at han var veldig syk da de ble født i uke 30. Han ble bare 6 mnd. Broren har vært frisk og rask hele tiden og er nå 3 1/2 år.

Skjønner dere som vil 2 på en gang, å bli ferdig med det, når det først skal være så vanskelig, tenkte slik selv når jeg fikk vite at det var to. Etter alt vi har vært gjennom og alt vi har lært om tvillingsvangerskap har jeg endret det synet. Det er mye mere risikofylt enn folk tror. Har gitt beskjed på klinikken at jeg aldri vil sette inn to igjen.

Ikke for å skremme noen, det går bra med mange.

XXX

Klem Sol :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...