Flættfrid har to prinsesser Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 hun våkner hver time elelr annenhver time på natten, spiser gode måltider og sovner igjen, men jeg blir såååååå sliten. hun får litt grøt på kvelden. noen med tips? hun er 4 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ta tiden til hjelp.. Har en på 7 mnd jeg og sliter med det samme.. prøver å nekte han nattmat, men da blir det somregel skriking i 2-3 timer.. så nattamminga syns egentlig ikke jeg er slitsomt.. det er avvenninga.. men lillebror er heldigvis ikke så sta som storebror da...
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 huff og jeg som trodde det ble bedreda vi begynte med grøt, men selvsagt var vi den andre 50% -(
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 har jo to gutter jeg og ingen av dem har fått bedre søvn pga grøt.. tror det er oppskrytt...
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 eldste mi er 2, og hun sov rundt fra hun var ca 2 mnd, så jeg vet egentlig ikke der, hun sov i hvertfall ikke dårligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå