Fikk gutt 010607 Skrevet 27. februar 2008 #1 Skrevet 27. februar 2008 Skal reise til syden og lurer på hvordan vogn som er greit å ha med seg. Har en brio vogn, men den er fryktelig tung. Lillegutt sover veldig fint i den, så det hadde vært ganske greit å ta den med. Noen som har hatt med seg en så tung vogn??? Blir det regnet på de 20 kg bagasje man kan ha med seg hver???? Bare vognen i seg selv veier vel rundt 10 tror jeg..
<3LillePrins<3 Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 ta med vognen dere liker best, dere kan jo uansett trille den helt frem til der dere sender den som bagasje, og den teller ikke med vektgrensen på 20 kilo! jkjekt å ha en vogn som mini trives i åsså da, kanskje han vil heller sove oppi der om natten på ferie ?? jeg reiste med min Simo for noen uker siden, var ingen som tenkte på å sjekke vekta på den en gang god tur =)
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Bruk den vognen du synes er best. Jeg sjekket dette med Norwegian, babyen får ha med seg stelle bag, så mye mat du trenger også ferdigblandet og vogn eller bilstol. skulle en ha med begge hos de gikk en av delene som kolli på deg og du har kunn lov til 2 kolli + den du tar med deg på flyt. Vlle for sikkerhetskyld bare sjekket reglene til flyselskapet. OBS!! Jeg reiste til Tyskland og tok vare på plasten jeg fikk rundt vogna, helt til jeg kom tilbake til flyplassen og skulle hjem. Da måtte jeg pakke om litt og så det var ett lite hul i plasten så jeg kastet sekken. DET SKULLE JEG IKE HA GJORT, i tydkland hadde de ikke plast...jeg fikk ha med vogna til flyet og derfra tok noen andre den og gjett hva som kom opp ned på bagasjebåndet på gardermoen. Jo, vognen med sengtøy og alt...ta vare på på plasten for sikkerhetskyld så slipper du og vakse hele vognen som jeg måtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå