Gå til innhold

Nå er mormor en engel!

Anbefalte innlegg

Hun døde i går kveld, men mamma har tydlig ikke klart å snakke så hun sendte mld, så den ikke før i dag tidlig og det er i grunnen like greit, da fikk jeg sove litt i natt i hvertfall. Prøver å ikke tenke for mye på det for mannen min må på et møte og jeg vil skjerme Linea litt. (Huff, nå ringte mannen min... måtte bare gå ut av kjøkkenet for jeg knakk jo helt sammen!)

Klarer ikke å tenke klart og planlegge hvordan jeg skal løse dagen i dag så Linea for dekket sine behov. Orker liksom ikke involvere noen som kan passe henne for jeg er ikke i form selv heller... Har venninner som jeg vet vil og kan stille opp, men tror ikke helt jeg orker det. Må jo instruere om diverse o.l., men orker ikke. Huff...

Jeg er i hvertfall utrolig glad for at det gikk såpass fort og vet at hun nå er sammen med morfar som døde i '94 og at farfar også sto klar med åpne armer da hun kom! Hører hun ler, ser at hun smiler, morfar forteller skrøner og farfar danser og synger...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136978347-n%C3%A5-er-mormor-en-engel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det går veldig bra med meg. Det er selvfølgelig vondt og det var ekstra vondt på onsdag.... Og når man i tillegg ikke kan la følelsene få utløp fordi man vil skåne barnet sitt blir det ekstra tøft. Men mannen min kom tidlig hjem fra jobb og tok med seg Linea til svigers så jeg kunne få tatt meg en liten pause. I tillegg er jeg jo ikke helt i form så det ble litt mye på en gang. Nå er jeg liksom kommet over den første sorgen. Fikk vært litt sammen med mamma og tanten min går og det gjorde godt det også. På mandag er det åpen kiste og minnestund før hun kjøres til kapellet. Skal bli godt å se henne ligge der og ha fred. Neste fredag blir det begravelse og det blir tøft. Har så lyst til å si noe, men vet ikke helt om jeg klarer. Skal sette med ned en kveld og skrive litt. Får antagelig noen av fetterene mine boende her i forbindelse med begravelsen og det blir litt godt det også. Har veldig god kontakt med disse selvom de bor i Stavanger, blir liksom som ekstra brødre, så godt å ha de som støtte i tillegg til mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...