Entil? Skrevet 27. februar 2008 #1 Del Skrevet 27. februar 2008 nå har jeg spist egg m/bacon til frokost,kjøttdeig med ost og kylling til middag,og det var faktisk det eneste jeg greide og spise den dagen....er dette normalt?to måltider,og stappa mett? jeg har nettopp begynnt på denne kuren,og jeg sitter igjen med skikkelig dårlig samvittighet over den maten jeg har spist,bacon er jo ikke akkurat slankemat har jeg blitt lært,og kjøttdeig er full av fett...men hvet jo at denne dietten har fungert for mange,deriblandt deg,så bildene av deg på nettsiden ketolyse.no,ble kjempe overrrasket,det er jo kjempeflott,29 kilo!!så jeg tenkte jeg skulle prøve denne dietten før jeg uttaler meg... men kan du bare skrive opp en dagsmeny forslag?jeg har vært innpå lavkarbo.no,har lært kjempe masse derifra,men føler at jeg forsvinner i jungelen av matretter og oppskrifter...så om du kunne bare skrevet ned noen stikkordsforslag så blir jeg veldig glad:) hva om vi "sprekker" og bare måtte ha potetgull eller sjokolade?er det over og ut,og må begynne fra begynnelsen igjen,eller tåler denne kuren litt utskeielse? hva med dressinger,slik som hamburgerdressing o.l,kan man spise dette? takker for svar:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136978292-drtorkild/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå