Gå til innhold

Trenger HJELP til å velge nr 2 vogn.

Anbefalte innlegg

Småtten er snart et år og vi ønsker en mindre og lettere vogn til han, noen som har tips?

One three hill og trends for kids syns jeg blir for dyre, jeg vurderer brio sitty (kjempe lett, men kan bare legges såvidt ned i ryggen, men han er vel kanskje stor nok nå?), har også sett på brio race og emmaljunga scooter (men begge disse er 2-3 kg tyngre enn sitty). Ja også har jeg sett på GT sport (ikke safari, likte ikke den).

Hjelp?

Fortsetter under...

Det går ikke an å sove ordentlig i sitty-trillen. Den er helt fantastisk å trille med når barnet er våken da, så om du ikke trenger en vogn han kan sove i så er det ett godt valg. Hvis ikke så ville jeg heller valgt race om du går for en firhjuling.

Ellers enig i at easywalker classic er et godt alternativ, er kjempebillig på babytrader nå! Du kan kjøpe med et ekstra svingbart shoppinghjul, så blir den jo veldig god å trille på shopping også =) Ville mye heller hatt denne enn gt sport tror jeg, liker sittedelen på ew mye bedre.

Tusen takk for svar alle sammen! Tror jeg ønsker meg en 4 hjuling jeg.

Ja en jeg kjenner hat sitty trillen og jeg har trillet gutten hennes en del i den og den er bare suveren! Liker denne veldig godt og har skikkelig lyst å kjøpe den, men så var det dette med liggestillingen. Men er brio race bedre enn emmaljunga scooter altså? Var sistenevnte jeg nå tenkte jeg skulle kjøpe, men ble litt usikker når du sa race, hehe.

Annonse

Synes race virker mye nettere. Dessuten kan du få den med lufthjul. Men scooter går jo så absolutt for å være en bra vogn!

Har forresten en teutonia timmy selv, som jeg ser en her nevner. Super vogn det også =)

Så er den veldig lun, tror den er lunere enn både scooter og race.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...