Gå til innhold

En uke på ketolysekuren, å urk! nå orker jeg ikke mere!!


Mamma til en prins+spire

Anbefalte innlegg

..har vært flinkda, fulgt alle råd til punkt og prikke men...etter syv dager sa kroppen stopp var så kvalm av alt fettet at jeg orket ikke tanken på det kommende måltidet.... da jeg brakk meg over middagen tenkte jeg

nope dette er det ikke verd!!!!!

Fy søren altså, anbefaler ikke dette til noen!

Sorry dr T, du blir veli harnisk nå...

Klem fra en som heller prøver seg på sunt kosthold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller så kan du gjøre sånn som jeg gjorde. Jeg telte antall karbohydrater, 60 gram pr dag. Etter å ha snakket med trenings- og kostholdsekspert syns han at det var litt lite, han pleide å foreslå 100 gram pr. dag. Denne måten syns jeg var veldig ålreit, og anbefaler gjerne videre. Ikke snakk om å komme i ketolyse og sånn, men kutte ned på karbohydrater.

Kanskje dette kan være noe for deg ?

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Men jeg kuttet krafteig ned på antallet karbohydrater, og vekttapet ble ikke noe dårligere enn på ketolyse. Spiser en skive fullkornsbrød (sånn som ligger i en vaakumpakket pakke med 6dtk.) med 1 boks (ja en hel) makrell i tomat til frokost, salat eller en sånn brødskive med makrell, skinke, hvitost, brie etc. til lunsj, kylling/fisk/kjøtt med salat og saus eller dressing til middag og en sånn brødskive med ett eller annet på til kvelds. 1/2 plate (50g. Bocca) 70% sjokolade til kaffen, og spiser det jeg vil en dag i uka.(is, rundstykker, kake etv.) Har gått ned et kilo i uka og det fungerer som bare det. Er vel som Dr.T sier at ikke alt passer til alle, men tror nok at det funker uansett dette med å kutte ned på karbohydrater:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...