Gå til innhold

snakk om uflaks..

Anbefalte innlegg

veninna mi er ute etter ei barnevogn til babyen sin. hun hadde funnet to vogner inne på finn.no som hun likte.. hadde kjøpt dem begge,men etter det var gått noen dager,meldte selgerne om at de ikke skulle selge alikevell..

synes det er litt dårlig gjort at de bare trekker seg sånn uten videre.. greit at man kan alle angre,men når en har solgt noe,så er det solgt..

er det noen her inne som har ei vogn til salgs?

av typen brio,simo.. max pris 3500kr. hun har veldig dårlig råd..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136977629-snakk-om-uflaks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma-ylle*1 dag igjen:

Sånn som jeg forstod det hadde hun jo ikke tenkt å kjøpe begge, hun prøvde sikkert først å kjøpe en, så sa selgeren nei, så prøvde hun sikkkert å kjøpe en annen også fikk hun ikke den heller,

Jeg syns det var skikkelig dårlig gjort av selger!

Jeg solgte faktisk en vogn på finn, rett etterpå fikk jeg et høyere bud, men er vognen solgt er den jo solgt. Kan man trekke seg på slikt kunne jo jeg bare sagt til hun ene at jeg hadde ombestemt meg også kunne jeg solgt den for mer til nr 2. Det er frekt!

Hva med denne ?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12602898&sid=xz10cbaIzcle005261&WT.svl=Link

Var inne på finn.no hvist du skriver enten simo/brio og tar på sorter etter pris,så er det mange vogner som er billigere enn denne.

Men denne var veldig pen da :)

Hei! Har en grå Brio Happy 07 modell jeg skal selge, bagen er ubrukt og sittedelen er det brukt ullpose i, så den er som ny=) Selger den for 3500,- og for 500,- til kan hun få med en babybjörn stellebag! Bare be henne komtakte meg på [email protected] så skal vi ordne med vogn!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...