Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Tenkte å gi det i 1-årspressang. Fant noen kule på www.stiligheten.no, men kom på at 1-årsdagen til jenta kommer snart.. tror ikke jeg rekker å bestille på nett. Noen som vet hvor man får kjøpt sånt?
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kjøpte sparegris med navnet til gutten min på Brio:) Syns de var søte jeg.. Men det forutsetter jo et ganske vanlig navn på barnet. Ellers så hadde de med andre påskrifter også..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Har lyst at den skal være litt spesiell. Hun er jo bare 1 år så vil vel ikke akkurat ha glede av å spare på en stund. Enten vil jeg at den skal være litt nostalgisk på et vis, eller så skal det være mulig å leke med den frem til hun er stor nok til å spare. Eller så må den bare være veldig fin HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 En fin gave er jo å åpne en konto til barnet feks som dem har på Dnb-nor som heter fox&pia sette inn feks 100,- som en start og da får barnet en sparebøsse med kontoen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå