Prinsen & spiren Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 en mens etter sa/ma? eller begynte dere på igjen med en gang blødningen var ferdig?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg klarer ikke å vente, så vi har hatt sex i dag, hadde lysebrunt utflod den siste dagen i dag, men så kom det mer blod etter sex, så jeg får vente par dager til til det roer seg, men vil ikke miste EL, dør forresten sædcellene i blod?
Prinsen & spiren Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. februar 2008 Okej, jeg har vært i kontakt med legen idag.. mistet bare fire uker på vei , så de nevnte ikke noe om at jeg burde vente til en mens periode var ferdig. Hu sa bare at jeg burde vente til blødningen var ferdig. Synes det er ltit rart jeg fikk den beskjeden, når alle har fått bedkjed om å vente.. Kan det være fordi jeg mistet så tidlig og kroppen ordner opp selv?
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har ikke hatt sa eller ma, men måtte ta medisinsk abort. Har spurt flere leger om dette og de sier at det er vanlig praksis nå å si at det ikke er nødvendig å vente til etter en mens. Man må vente til blødningen har gitt seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå