Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har ei tulle på rett over 3mnd, hun ler ikke enda..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Her ler snuppa, og hun er 7 uker imorgen. Hun smiler, gaper og kommer med lyder som jeg antyder er latter Hvertfall lyder som kommer av glede. Noe skikkelig latter kommer vel ikke på enda noen måneder
bruse Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde en lignende tråd for noen dager siden. Kommer vel litt an på definisjonen av latter. Jenta mi blir straks 3 mnd. Smile og lage lyd (et slags hvin) samtidig har hun gjort en stund, men på fredag (altså 12 uker gammel), smilte hun og laget et "to-stavelses-hvin". Altså mer som "ihih" i stedet for "ih". Bestemte meg for at dette var latter og noterte meg denne datoen...
ateena_k Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 han begynte litt over 4 mnd. men bare vis han ble kilt eller noe sånt. men noen uker etter lo han av alt mulig:P
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Førstemann som ble født 5 uker før termin hadde første smil da han var 6 uker.. latteren kom leeeeeeenge etterpå, men husker ikke hvor gammel han var.. Andremann som ble født til termin hadde første smil da han var 3 uker.. mulig tidligere, men da var jeg helt sikker.. og da han var 5 uker og 1 dag kom det skikkelig trillende latter.. Var helt sjokka over at det kom så tidlig...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 atena_k: det er ikke så lurt å kile små babyer, de kan begynne å stamme.. bare ett tips:)
lillespirenmin Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Min kom med en trillende høy og god latter for 2 dager siden. 3 ganger klarte vi å få frem latteren, han er 3 måneder om en uke ca. Ble så stolt!!!
Prins05&07C",) Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Første ordentlige latteren kom gullet med da han var 3mnd.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Kile babyen så den begynner å stamme? Hallo... Veldig logisk d da. Ikke tro på alt dere hører da. NEPE!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Nei tror ikke de begynner å stamme av å bli kilt... er vel ett av disse skremselsrådene for at man skal forstå at man ikke skal gjøre det.. Men uansett alder er det galt å kile barn.. det er jo vondt...
petite fleur Skrevet 27. februar 2008 #15 Skrevet 27. februar 2008 Gutten min lo første gang da han var 11 uker ;-) Uansett om det med kiling og stamming er sant eller ikke: Jeg kiler aldri gutten min og sier fra til andre hvis de gjør det. Jeg HATER å bli kilt, og har alltid hatet det. At man ler når man blir kilt er bare en ufrivillig reaksjon.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. februar 2008 #16 Skrevet 27. februar 2008 nesten 5 mnd,men kun når broren gjor seg til hehe:)så herlig trillende latter.. så lo hun 6 mnd og en uke av meg da jeg skulle gjøre meg løyen...så herlige:)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #17 Skrevet 27. februar 2008 Her er vesla litt over 7 mnd, hun ler med trillende latter innimellom, men som regel bare gaper når vi ser hun syns noe er morsomt! Hehe.. Så her sitter ikke lyd-trille-latteren løst riktig enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå