Gå til innhold

Hva tid begynte barnet ditt å le?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på rett over 3mnd, hun ler ikke enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ler snuppa, og hun er 7 uker imorgen. Hun smiler, gaper og kommer med lyder som jeg antyder er latter :) Hvertfall lyder som kommer av glede. Noe skikkelig latter kommer vel ikke på enda noen måneder :)

Skrevet

Jeg hadde en lignende tråd for noen dager siden. Kommer vel litt an på definisjonen av latter. Jenta mi blir straks 3 mnd. Smile og lage lyd (et slags hvin) samtidig har hun gjort en stund, men på fredag (altså 12 uker gammel), smilte hun og laget et "to-stavelses-hvin". Altså mer som "ihih" i stedet for "ih". Bestemte meg for at dette var latter og noterte meg denne datoen...

Skrevet

han begynte litt over 4 mnd. men bare vis han ble kilt eller noe sånt. men noen uker etter lo han av alt mulig:P

Skrevet

Førstemann som ble født 5 uker før termin hadde første smil da han var 6 uker.. latteren kom leeeeeeenge etterpå, men husker ikke hvor gammel han var..

Andremann som ble født til termin hadde første smil da han var 3 uker.. mulig tidligere, men da var jeg helt sikker.. og da han var 5 uker og 1 dag kom det skikkelig trillende latter..

Var helt sjokka over at det kom så tidlig...

Skrevet

atena_k: det er ikke så lurt å kile små babyer, de kan begynne å stamme.. bare ett tips:)

Skrevet

Min kom med en trillende høy og god latter for 2 dager siden. 3 ganger klarte vi å få frem latteren, han er 3 måneder om en uke ca. Ble så stolt!!!

Skrevet

Første ordentlige latteren kom gullet med da han var 3mnd.

Skrevet

Kile babyen så den begynner å stamme? Hallo... Veldig logisk d da.

Ikke tro på alt dere hører da. NEPE!

Skrevet

Nei tror ikke de begynner å stamme av å bli kilt... er vel ett av disse skremselsrådene for at man skal forstå at man ikke skal gjøre det..

Men uansett alder er det galt å kile barn.. det er jo vondt...

Skrevet

Gutten min lo første gang da han var 11 uker ;-)

Uansett om det med kiling og stamming er sant eller ikke: Jeg kiler aldri gutten min og sier fra til andre hvis de gjør det. Jeg HATER å bli kilt, og har alltid hatet det. At man ler når man blir kilt er bare en ufrivillig reaksjon.

Skrevet

nesten 5 mnd,men kun når broren gjor seg til hehe:)så herlig trillende latter.. så lo hun 6 mnd og en uke av meg da jeg skulle gjøre meg løyen...så herlige:)

Skrevet

Her er vesla litt over 7 mnd, hun ler med trillende latter innimellom, men som regel bare gaper når vi ser hun syns noe er morsomt! Hehe..

Så her sitter ikke lyd-trille-latteren løst riktig enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...