lille elledille Skrevet 26. februar 2008 #1 Del Skrevet 26. februar 2008 Har hatt vondt i bekkenet i flere uker nå (er 13+4), og har time hos legen i morgen. Er SÅ dårlig til å fortelle legen hva som plager meg, og er livredd for at han ikke skal ta problemet på alvor. Har skikkelig vondt når det først er vondt, men er vanligvis ikke så ille på begynnelsen av dagen. Noen tips om hvordan jeg tar dette opp med legen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136976340-skal-til-legen-i-morgen-trenger-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg sa det slik som det er, nemlig at jeg er plaget med sterke smerter i skamben og ryggen med stråling ned i beina, og at dette hindrer meg bl.a i å gå, sette meg, reise meg, snu meg i senga, kle på meg etc. Og at jeg noen ganger har så sterke smerter at jeg blir direkte kvalm. Du kan jo også nevne at dette setter deg ut i hverdagen, og at du ikke ønsker å proppe deg full av tabletter, men feks kunne tenkt deg krykker som avlastning, eventuelt henvisning til fysio. Trenger du sykemelding (at smertene hindrer deg i jobb), så skal du bare be om det. Eventuelt få tilrettelagt arbeid på jobben eller aktiv sykemelding. Bekkenløsning skal tas på alvor! Det er ingen spøk, og kan sitte i lenge etter fødselen også. Viktig med behandling og avlastning. bare du selv vet hva som kjennes OK og ikke OK. Smertene varierer fra dag til dag hos meg også, men så fort jeg gjør noe som provoserer(går langt, bøyer meg mye, sitter for lenge i ro, løfter noe etc)så er det på'n igjen. Håper det ordner seg, og at legen hører på deg Noter gjerne ned på en lapp slik at du får sagt alt du skal. Lykke til og klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136976340-skal-til-legen-i-morgen-trenger-tips/#findComment-136977993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå