3 prinser <3 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Min sønn har nå fått så lange armer at vi må gå i anskaffelse av kasserollevern. Slik som man setter på toppen av komfyren. Noen som vet hvor man får kjøpt det???
wirre;o) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 På helsestasjon her i bygda henger det en tavle med ett telefonnummer til en dame som driver med sånt.. alt jeg veit. Men kan tenke meg de har det der de selger komfyrer. Kanskje ikke akkurat på Expert eller Euronics eller en annen kjeltringpakkbilligkjede ( se: snurt kunde), men i en av de gode gammeldagse somtilbyr service og spisskompetanse.
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 http://www.tryggogsikker.no/nettbutikk/home.php?cat=360 Her kan man kjøpe det
gærne ko Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 På barneutstyrsbutikker har dei ofte sånt. Vi kjøpte på en slik butikk. Kjøpte sånn som hindrer både tilgang til dei varme platene og knottane på komfyren. Tok ca en time før han skjønte korleis han skulle få tilgang til knottane, så det var vekk-kasta penger for oss å kjøpe sånn dobbelvern. Den som beskytter platene virka derimot bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå