Gå til innhold

barnehageplass- oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mange her som har søkt bhg plass for hovedopptaket i aug, og eventuellt når søkte dere??

føler vi har en ganske liten sjans når det gjelder å få plass...

bor i gamle oslo..laaaange køer!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi søkte i august, fikk et skjema som måtte sendes inn for å beholde ansiniteten i køen eller noe for et par mnd siden. men sendte det aldri inn siden jeg blir gående hjemme med ny baby.

Og vi har fått tilbud om plass i en privat familiebarnehage hvor jeg kjenner eieren, siden noen barn der skal slutte til ferien.(kommer nok ikke til å ta plassen da, men vi fikk tenke på det fram til juli siden ho ikke skulle bestemme hvem andre nye før da.)

Bor i nordre aker jeg da, ganske lange køer her og ifjor, men har jo kommet noen nye store bhg så kan hende køene er kortere til høsten.

Skrevet

Jeg bor på grunerløkka og søkte i januar.. jeg fikk ett brev om at jeg ville få svar innen juli... er det utenom hovedopptaket da kanskje? har kke så peil på disse barnehage greiene..

Skrevet

Vi søkte i januar. Bor også i gamle oslo og føler at sjansene er små for plass. Men det er vel ikke annet å gjøre enn å vente til svaret kommer i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...