*stinepine* Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 er det mange her som har søkt bhg plass for hovedopptaket i aug, og eventuellt når søkte dere?? føler vi har en ganske liten sjans når det gjelder å få plass... bor i gamle oslo..laaaange køer!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Vi søkte i august, fikk et skjema som måtte sendes inn for å beholde ansiniteten i køen eller noe for et par mnd siden. men sendte det aldri inn siden jeg blir gående hjemme med ny baby. Og vi har fått tilbud om plass i en privat familiebarnehage hvor jeg kjenner eieren, siden noen barn der skal slutte til ferien.(kommer nok ikke til å ta plassen da, men vi fikk tenke på det fram til juli siden ho ikke skulle bestemme hvem andre nye før da.) Bor i nordre aker jeg da, ganske lange køer her og ifjor, men har jo kommet noen nye store bhg så kan hende køene er kortere til høsten.
ateena_k Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg bor på grunerløkka og søkte i januar.. jeg fikk ett brev om at jeg ville få svar innen juli... er det utenom hovedopptaket da kanskje? har kke så peil på disse barnehage greiene..
November_rain Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Vi søkte i januar. Bor også i gamle oslo og føler at sjansene er små for plass. Men det er vel ikke annet å gjøre enn å vente til svaret kommer i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå